Hostess Interni Restaurant
N.VARVERIS MODA BAGNO S.A
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Hostess
Interni Restaurant Manager seeking a vibrant and welcoming Hostess to be a part of our team. The hostess will be the first point of contact for guests, responsible for greeting and seating customers, managing reservations, and providing a warm and inviting atmosphere. This role requires a friendly demeanor, excellent communication skills, and the ability to ensure a smooth flow of guest seating.
Required skills
- Strong interpersonal and communication skills
- Ability to maintain a positive and welcoming atmosphere
- Organizational skills to manage reservations and seating arrangements
- Customer service-oriented approach with attention to guest satisfaction
- Ability to work well in a team and handle busy periods effectively
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Πωλητής - Πωλήτρια / Sales Assistant
NIKOLIS GROUP SA,
Αθήνα
πριν 15 λεπτά
Η ΝΙΚΟΛΗΣ ΓΚΡΟΥΠ ΑΕΒΕ που δραστηριοποιείται στον χώρο της μόδας σχεδιάζοντας, παράγοντας και διαθέτοντας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πρώτες ύλες για κόσμημα και αξεσουάρ μόδας, επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό των καταστημάτων της: Πωλητή - Πωλήτρια / Sales Assistant Απαραίτητα προσόντα Αποτελεσματικότητα στην πώληση και στην εξυπηρέτηση Ικανότητα προσέγγισης πελάτη Ευχέρεια και αμεσότητα στην επικοινωνία Ευχάριστη προσωπικότητα Δυναμισμός Ευγένεια...
Front Desk Agent
ASTRA SUITES,
Αθήνα
πριν 45 λεπτά
The front desk agent will be responsible for receptionist duties & communication with guests, always providing exceptional customer service. This role is crucial in shaping guests’ first & last impressions of their stay, making it essential to be friendly, professional & efficient. The job can be fast-paced, especially during peak season. RESPONSIBILITIES Welcome guests Process check-ins & check-outs Ensure payment...
HR administrator
DL COFFEE & GOODS,
Αθήνα
πριν 1 ώρα
Η αλυσίδα καταστημάτων DL Coffee& Goods ,με παρουσία στους σταθμούς ΗΣΑΠ από το 2019, αναζητά άτομο για τον ρόλο του HR administrator για τα κεντρικά της γραφεία στην περιοχή της Καλλιθέας. Καθήκοντα και αρμοδιότητες Σύνταξη και ανάρτηση αγγελιών εργασίας με βάση τις ανάγκες που προκύπτουν Αξιολόγηση βιογραφικών, προγραμματισμός ραντεβού και διεξαγωγή συνεντεύξεων για την ορθή επιλογή νέου προσωπικού Συγκέντρωση και...