HR administrator

DL COFFEE & GOODS
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η αλυσίδα καταστημάτων DL Coffee& Goods ,με παρουσία στους σταθμούς ΗΣΑΠ από το 2019, αναζητά άτομο για τον ρόλο του HR administrator για τα κεντρικά της γραφεία στην περιοχή της Καλλιθέας.

Καθήκοντα και αρμοδιότητες

  • Σύνταξη και ανάρτηση αγγελιών εργασίας με βάση τις ανάγκες που προκύπτουν
  • Αξιολόγηση βιογραφικών, προγραμματισμός ραντεβού και διεξαγωγή συνεντεύξεων για την ορθή επιλογή νέου προσωπικού
  • Συγκέντρωση και αποστολή των απαραίτητων εγγράφων για τις διαδικασίες προσλήψεων/αποχωρήσεων
  • Επίσκεψη στο δίκτυο καταστημάτων όταν κρίνεται απαραίτητο
  • Διατήρηση και ενημέρωση αρχείων σχετικά με τα εβδομαδιαία προγράμματα του προσωπικού ,τις υπερωρίες και τις άδειες
  • Γνώση συστήματος ΕΡΓΑΝΗ επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη
  • Δημιουργία μηνιαίων report σχετικά με την μισθοδοσία του προσωπικού
  • Αποτελεσματική επικοινωνία με το προσωπικό για την επίλυση αποριών ή προβλημάτων που προκύπτουν

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων/Ανθρώπινου δυναμικού ή Λογιστικής
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 χρόνια σε αντίστοιχη θέση
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση MS Office
  • Προσαρμοστικότητα και ευελιξία
  • Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
  • Βασικές γνώσεις μισθοδοσίας
  • Γνώση συστήματος ΕΡΓΑΝΗ επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη

Παροχές:

  • Ικανοποιητικές αποδοχές με ευκαιρίες ανέλιξης
  • Εκπαίδευση και υποστήριξη
  • Νεανικό και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Πλήρη απασχόληση αορίστου διάρκειας
  • Ευελιξία επιλογής ωραρίου

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

ΠΩΛΗΤΗΣ ΠΩΛΗΤΡΙΑ

DORS, Αθήνα
πριν 8 λεπτά
Η εταιρεία DORS που δραστηριοποείται στο χώρο της ανδρικής ένδυσης από το 1974 σχεδιάζοντας και προσφέροντας ολοκλήρωμένες συλλογές επιθυμεί να εντάξει στα καταστήματά της πωλητή / πωλήτρια πλήρους απασχόλησης. Κύριες Αρμοδιότητες: Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών με σκοπό την επίτευξη των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων του καταστήματος. Αναπλήρωση, τακτοποίηση και σωστή παρουσίαση των εμπορευματων. Παραλαβή εμπορευμάτων και οργάνωση αποθήκης. Καθημερινός έλεγχος του...

HEAD WAITER/WAITRESS

ASTRA SUITES, Αθήνα
πριν 2 ώρες
RESPONSIBILITIES Report to the Restaurant Manager Ensure exceptional service, asking for feedback, aiming to the highest guest satisfaction Maintain a high standard of personal hygiene & appearance and follow all health and safety company regulations Ensures that the opening and closing of the restaurant is organised. This includes making sure that there is always adequate mise en place, setting up...

Customer Care Representative

ISO-PLUS S.A., Αθήνα
πριν 3 ώρες
H ομάδα μας μεγαλώνει! Η εταιρεία ISOPLUS Α.Ε. επιδεικνύει πάνω από 35 χρόνια εμπειρίας και αριστείας στην αντιπροσώπευση, διανομή και προώθηση φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής και καλλυντικών, κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά. Επιθυμούμε να προσλάβουμε έναν Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Care Representative) με έδρα τα γραφεία μας στον Άλιμο. Περιγραφή θέσης εργασίας: Διαχείριση εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων Δημιουργία ευκαιριών πωλήσεων Αναγνώριση...