Junior IT support (Πληροφορική)

First call SA
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η FirstCall S.A. ιδρύθηκε το 2002, έχοντας ως στρατηγικό της στόχο την ταχύτατη ανάπτυξη στον χώρο της διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών για λογαριασμό τραπεζικών ιδρυμάτων, τηλεπικοινωνιακών οργανισμών και, γενικότερα, οργανισμών με ανάγκες διαχείρισης μεγάλου πλήθους απαιτήσεων.


Στα πλαίσια λειτουργίας της, αναζητά υπάλληλο για την θέση του/της Junior IT support.


Γενική περιγραφή θέσης:


Ο/Η Junior IT Support:



  • Εφαρμόζει την πολιτική και τις οδηγίες της δομής του συστήματος ποιότητας και του συστήματος προστασίας προσωπικών δεδομένων της εταιρίας στο βαθμό εμπλοκής του.

  • Εφαρμόζει την οδηγία διορθωτικών και προληπτικών ενεργειών στο βαθμό εμπλοκής του.

  • Εφαρμόζει το «Εγχειρίδιο Common Policies & Procedures», το οποίο περιλαμβάνει κοινές πολιτικές και οδηγίες διαχείρισης από όλους τους ρόλους της εταιρείας.

  • Εφαρμόζει την πολιτική και τις οδηγίες του ρόλου του.


    Ενδεικτικά αναφέρονται οι δραστηριότητες:

    Ο/Η Junior IT Support:


  • Φέρει ευθύνη για τον έλεγχο εφαρμογής των πολιτικών ασφαλείας της εταιρείας στο βαθμό εμπλοκής του.

  • Φέρει την ευθύνη για τον καθημερινό έλεγχο των συστημάτων, για την ορθή λειτουργία των υπολογιστών, εκτυπωτών και λοιπού εξοπλισμού στους χώρους εργασίας.

  • Είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση των χρηστών όσον αφορά επίλυση τεχνικών προβλημάτων και για την ένταξη νέου πελάτη στα συστήματα της εταιρείας στο βαθμό εμπλοκής του.

  • Φέρει την ευθύνη για την ένταξη νέων υπαλλήλων στα συστήματα της εταιρείας και για την απενεργοποίηση πρόσβασης στα συστήματά της εταιρείας όσον αφορά τους υπαλλήλων που αποχωρούν, στο βαθμό εμπλοκής του.

  • Είναι υπεύθυνος για τη συγγραφή οδηγιών και διαδικασιών που αφορούν το τμήμα Μηχανογράφησης και λοιπών τμημάτων κατόπιν σχετικού αιτήματος.

  • Είναι υπεύθυνος για τη διενέργεια εκπαιδεύσεων στο βαθμό εμπλοκής του.

  • Είναι υπεύθυνος για την έρευνα αγοράς και παραγγελιών στο βαθμό εμπλοκής του.

  • Φέρει την ευθύνη για την επίβλεψη εργασιών στους χώρους της εταιρείας καθώς και για την απογραφή των παγίων της εταιρείας στο βαθμό εμπλοκής του.

  • Φέρει την ευθύνη για την καθημερινή τήρηση της διαδικασίας για την αποτύπωση και καταγραφή της αδυναμίας της λειτουργίας των συστημάτων παραγωγής στο βαθμό εμπλοκής του μέσα από την καθημερινή διαδικασία του Check List.

  • Παρέχει υποστήριξη στο τμήμα ΙΤ στα θέματα που προκύπτουν κατά την καθημερινή λειτουργία των συστημάτων της εταιρίας.



Απαραίτητα προσόντα:

Πτυχίο
ανώτατης ή ανώτερης σχολής τεχνικής κατεύθυνσης.


Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.


Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας.


Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ και σύγχρονων λειτουργικών προγραμμάτων.


Οργανωτικές Ικανότητες.



Παροχές:

Η εταιρεία προσφέρει ένα καλό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές εξέλιξης σε ένα φιλικό περιβάλλον.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Senior Culture & Change Management Professional

PPC S.A., Αθήνα
πριν 2 ώρες
Senior Culture & Change Management Professional (Attica) The world of energy is constantly growing and evolving! At PPC (Public Power Corporation), we are looking for people with enthusiasm, knowledge, and positive energy, who want to take their careers one step further. With a team spirit, trust, and empathy, we strive to create a work environment with equal opportunities and respect...

Junior Employer Branding Specialist - Talent Attraction

PPC S.A., Αθήνα
πριν 2 ώρες
Junior Employer Branding Specialist - Talent Attraction (Attica) The world of energy is constantly growing and evolving! At PPC (Public Power Corporation), we are looking for people with enthusiasm, knowledge, and positive energy, who want to take their careers one step further. With a team spirit, trust, and empathy, we strive to create a work environment with equal opportunities and...

Principal Auditor

HR PARTNERS, Αθήνα
πριν 3 ώρες
We are seeking a highlyskilled professional on behalf of our client, a leading audit firm with international exposure. As a Principal Auditor you will beresponsible to oversee all audit functions, to ensure compliance withregulatory frameworks while providing strategic insights that help shapebusiness direction. If you are interested in the above, and you want to developyour career, then we are waiting...