
Operations Manager - Chios
HotelBrain
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Operations Manager
Responsible to provide customer focused service to the guests ensuring their stay will become an unforgettable experience.
Key responsibilities
- Ensure that Front desk operations (check-in/out, payments, keep area tidy, answer and redirect all incoming calls and e mails, receive letters or packages and distribute them) are carried out in a smooth and exceptional manner, manage all tasks, their respective delegation and follow-up; schedule shifts
- Maintain effective communication with all related departments especially housekeeping, maintenance and reservations to ensure smooth service delivery
- Have constant detailed hotel product knowledge, up to date with guest, VIP arrivals and events within the hotel premises
- Ensure that all guest registrations are completed and correspond with Pylon PMS guest information
- Oversee the front office procedures and offer guidance and support entire team; maintain high visibility with guests and employees
- Participate in staff selection procedure, identify training needs, oversee training, perform employee appraisals
- Supervise that health and safety standards are met and that all employees work in a safe environment and have knowledge of recent health and safety regulations
- Prepare reports for management information
- Manage suppliers FF&E, Hotel Equipment and third-party services in accordance to the Hotelbrain procedures.
- Assessing and reviewing customer satisfaction and service recovery processes.
- Providing timely and constructive feedback to all Hotelbrain Headquarters, reporting either formally or informally.
- Be available on call 24 hours a day to resolve any urgent problems on emergencies.
- Responsible for the overall management of the operations of the assigned hotels.
- Any other duties assigned.
Qualifications / Personal characteristics
- 1 year of experience in a similar position
- Excellent knowledge of English language a second language will be considered as an asset.
- Computer literacy and experience PMS Programs
- Degree/Diploma in Hotel Management
- Excellent time-management, multitasking and organizational skills
- Strong communicative, interpersonal, managerial and problem-solving skills
An attractive package of benefits is offered according to qualifications including accommodation and meals.
If you are interested in joining the HotelBrain team, please send us your CV with recent photo and any available references/recommendations.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Υπάλληλος Λιανικής
OAK Cava,
Αθήνα
πριν 2 λεπτά
Η Κάβα ΟΑΚ, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κλάδο της εμπορίας και διανομής οινοπνευματωδών ποτών, αποσταγμάτων και κρασιού αλλά και εξαιρετικά επιλεγμένων προϊόντων delicatessen, αναζητά υπάλληλο για την κάλυψη της παρακάτω θέσης: Υπάλληλο Λιανικής. Η θέση είναι ανοικτή για τα καταστήματα Χαλανδρίου-Βουλιαγμένης-Κηφισιάς. Απαραίτητα Προσόντα: Όρεξη για δουλειά και αγάπη για το κρασί. Παροχές: Προσφέρεται ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, πλήρες πακέτο...

Γραμματεία - Υπάλληλος Γραφείου
FORNARO,
Αθήνα
πριν 2 λεπτά
Ζητείται υπάλληλος γραφείου - γραμματέας για τα κεντρικά της εταιρείας μας στα Γλυκά Νερά για 5ήμερη πλήρη απασχόληση με φυσική παρουσία (Δευτέρα - Παρασκευή). Περιγραφή Θέσης: Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με βέλτιστη εξυπηρέτηση των αιτημάτων Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών Διαχείριση αλληλογραφίας Διαχείριση ραντεβού/ κρατήσεων Οργάνωση καθημερινών λειτουργιών και προμηθειών γραφείου Συντονισμός και παροχή υποστήριξης στα εταιρικά meetings και εκδηλώσεις Απαραίτητα Προσόντα:...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟΥ - MY MARKET ΟΙΝΟΦΥΤΑ
METRO AEBE,
Αθήνα
πριν 2 ώρες
Αναζητούμε ανθρώπους με πάθος και ενθουσιασμό για το χώρο των πωλήσεων! Είμαστε ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα, με πάνω από 11.000 εργαζόμενους και μπορείτε να διεκδικήσετε και εσείς μία θέση στη μεγάλη οικογένεια της METRO! Για τo κατάστημα στα Οινόφυτα αναζητούμε: Υπάλληλο Κρεοπωλείου Οι αρμοδιότητές σας Αναλαμβάνετε την εξυπηρέτηση των πελατών και την προώθηση των πωλήσεων Συμμετέχετε στην...
