Γραμματεία - Υπάλληλος Γραφείου

FORNARO
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Ζητείται υπάλληλος γραφείου - γραμματέας για τα κεντρικά της εταιρείας μας στα Γλυκά Νερά για 5ήμερη πλήρη απασχόληση με φυσική παρουσία (Δευτέρα - Παρασκευή).

Περιγραφή Θέσης:

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με βέλτιστη εξυπηρέτηση των αιτημάτων
  • Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών
  • Διαχείριση αλληλογραφίας
  • Διαχείριση ραντεβού/ κρατήσεων
  • Οργάνωση καθημερινών λειτουργιών και προμηθειών γραφείου
  • Συντονισμός και παροχή υποστήριξης στα εταιρικά meetings και εκδηλώσεις

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ, MS Office (word, excel)
  • Καλό επίπεδο επικοινωνία σε Ελληνικά & Αγγλικά (γραπτός & προφορικός λόγος)
  • Επικοινωνιακή και οργανωτική δεξιότητα
  • Ευγένεια, προθυμία και υψηλό επίπεδο υπευθυνότητας
  • Διακριτικότητα και εμπιστευτικότητα
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Προγραμματιστής ERP & Σύμβουλος ERP | Υποστήριξη Εμπορικών Εφαρμογών (SoftOne/ EpsilonNet)

BUSINESSCOM ΕΠΕ, Αθήνα
πριν 1 ώρα
Προγραμματιστής & Σύμβουλος ERP | Υποστήριξη & Εγκατάσταση Εμπορικών Εφαρμογών Η BUSINESSCOM ΕΠΕ είναι μια καταξιωμένη εταιρεία πληροφορικής με εξειδίκευση σε μηχανογραφικές και λογιστικές υπηρεσίες από το 1987. Αναζητούμε αξιόπιστους και ενθουσιώδεις συνεργάτες για τις θέσεις ERP Consultant και ERP Developer. Κύριος Στόχος: Η υλοποίηση και υποστήριξη έργων μηχανογράφησης και εφαρμογών ERP & CRM (SoftOne, EpsilonNet). Αρμοδιότητες: Καταγραφή και ανάλυση...

Αισθητικός / Make Up Artist

ALOVA, Αθήνα
πριν 2 ώρες
Ζητείται Αισθητικός / Make Up Artist από την εταιρεία ALOVA A.E. για την προώθηση των προϊόντων Mesauda Milano και τη διεξαγωγή Event στην περιοχή της Αθήνας. Απαραίτητα Προσόντα: Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α για τη θέση πρέπει να διαθέτει τα ακόλουθα: Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 έτη Άδεια οδήγησης Ι.Χ. Παροχές:

Υπάλληλος γραφείου σε εταιρία διαχείρισης κτιρίων

SYBAN MANAGEMENT ΟΕ, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Ζητείται υπάλληλος γραφείου για οχτάωρη εργασία σε εταιρεία διαχειρίσεων κτιρίων. Αρμοδιότητες Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών Διαχείριση αλληλογραφίας Έκδοση κοινοχρήστων Έκδοση και καταχώρηση παραστατικών Γραμματειακή υποστήριξη Αρχειοθέτηση Εξωτερικές εργασίες Απαραίτητα Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή θετικής κατεύθυνσης Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση Καλή γνώση αγγλικών Πολύ καλή γνώση Microsoft office Μεθοδικότητα και οργανωτικές ικανότητες Παροχές: