Αποθηκάριος

Κεντρικό Ξενοδοχείο
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Από μεγάλο και κεντρικό ξενοδοχείο ζητείται Υπάλληλος Αποθήκης

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση και έλεγχος της αποθήκης
  • Παραλαβή εμπορευμάτων και τακτοποίηση στην αποθήκη
  • Εκτέλεση παραγγελιών
  • Απογραφή αποθήκης ανά τακτά χρονικά διαστήματα
  • Συνεχής ενημέρωση του πληροφοριακού συστήματος της εταιρείας και ανάλυση δεδομένων
  • Τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας

Η θέση εργασίας είναι πλήρους Απασχόλησης.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Καλή γνώση χρήσης ERP
  • Καλή γνώση προγραμμάτων MS Office (Word, Excel)
  • Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Βοηθός κουζίνας

STREET FOOD PORTO, Θεσσαλονίκη
πριν 9 ώρες
Ζητείται Βοηθός κουζίνας από το STREET FOOD PORTO στον Εύοσμο (προέκταση Μακρυγιάννη) . Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Οι ενδιαφερόμενοι/-ες μπορούν να επικοινωνήσουν στο 6942050707 . Απαραίτητα Προσόντα: Παροχές:

Υπάλληλος γραφείου - Διαχείριση E-shop (Γνώση ERP)

GIRGIRIS HOME COLLECTION, Θεσσαλονίκη
πριν 10 ώρες
Η εταιρεία Decoworld , με πολυετή παρουσία στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης και έδρα τον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, αναζητά Υπάλληλο διαχείρισης - E-shop για πλήρη απασχόληση με πενθήμερο ωράριο. Αρμοδιότητες: Χρήση ERP συστήματος για την παρακολούθηση αποθεμάτων, τιμολογήσεων και παραγγελιών. Διαχείριση και ενημέρωση του e-shop (καταχώρηση προϊόντων, ενημέρωση τιμών & αποθεμάτων). Επικοινωνία με πελάτες (τηλεφωνικά & μέσω e-mail) για την επίλυση...

Υπάλληλος Γραφείου / Συντονιστής Επιχειρησιακών Διαδικασιών

DATAVISION, Θεσσαλονίκη
πριν 12 ώρες
Αν αναζητάς έναν ρόλο που συνδυάζει οργάνωση, δυναμική επίλυση ζητημάτων και επικοινωνιακές δεξιότητες, και είσαι ο άνθρωπος που κυνηγά εκκρεμότητες, διευθετεί θέματα και διασφαλίζει ότι όλα γίνονται στην ώρα τους, τότε αυτή η θέση είναι για εσένα! Ως βασικός συντονιστής εργασιών , θα έχεις την ευθύνη να κινείς τα πράγματα μπροστά, προλαμβάνοντας προβλήματα και διατηρώντας τα πάντα οργανωμένα. Καθημερινές σου...