Υπάλληλος Γραφείου / Συντονιστής Επιχειρησιακών Διαδικασιών

DATAVISION
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάς έναν ρόλο που συνδυάζει οργάνωση, δυναμική επίλυση ζητημάτων και επικοινωνιακές δεξιότητες, και είσαι ο άνθρωπος που κυνηγά εκκρεμότητες, διευθετεί θέματα και διασφαλίζει ότι όλα γίνονται στην ώρα τους, τότε αυτή η θέση είναι για εσένα!

Ως βασικός συντονιστής εργασιών, θα έχεις την ευθύνη να κινείς τα πράγματα μπροστά, προλαμβάνοντας προβλήματα και διατηρώντας τα πάντα οργανωμένα.

Καθημερινές σου ευθύνες:

  • Διαχείριση & διεκπεραίωση υποθέσεων σε τιμολόγηση, back office πωλήσεων & τεχνικού τμήματος, marketing και λοιπές εταιρικές υποθέσεις.
  • Παρακολούθηση & κλείσιμο εκκρεμοτήτων – τίποτα δεν μένει πίσω, τίποτα δεν ξεχνιέται.
  • Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, εξασφαλίζοντας ομαλή ροή εργασιών.
  • Υπενθυμίσεις & τήρηση deadlines – όλα γίνονται στην ώρα τους.
  • Διευθέτηση ζητημάτων & troubleshooting – προλαμβάνεις και επιλύεις προβλήματα πριν κλιμακωθούν.
  • Εποπτεία & συντονισμός υποθέσεων – δεν περιμένεις οδηγίες, αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες και φροντίζεις να τηρούνται οι διαδικασίες.
  • Αυτονομία & υπευθυνότητα – όλα περνούν από εσένα, από τη μικρότερη λεπτομέρεια μέχρι τις πιο κρίσιμες αποφάσεις.

Τοποθεσία και Ωράριο Εργασίας:

  • Η θέση βρίσκεται στη Δυτική Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Σταυρούπολης, Δήμος Παύλου Μελά
  • Το ωράριο είναι πλήρους απασχόλησης, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:30, με ενδιάμεσο διάλειμμα για να διατηρείς τη φρεσκάδα σου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας
  • Για ευκολότερη πρόσβαση και μεγαλύτερη άνεση, είναι ιδανικό να διαμένεις στη Δυτική Θεσσαλονίκη

Απαραίτητα Προσόντα:

Τι χρειάζεται να έχεις:

  • Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε επιχειρησιακό ρόλο με έμφαση σε οργάνωση, διαχείριση υποθέσεων και συντονισμό, σε τομείς όπως τιμολόγηση, back office πωλήσεων.
  • Αν έχεις σπουδές στην Πληροφορική, αυτό αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα!
  • Μιλάς και γράφεις άπταιστα Αγγλικά (τουλάχιστον σε επίπεδο C)
  • Χειρίζεσαι άριστα τον υπολογιστή και τα εργαλεία του MS Office (ιδιαίτερα Word, Excel, e-mail, Internet)
  • Αν έχεις εμπειρία με λογισμικά ERP/CRM ακόμα καλύτερα!
  • Η τεχνολογία είναι σύμμαχός σου και σε βοηθά να κάνεις τη δουλειά σου, αντί να σε δυσκολεύει
  • Ικανότητα γρήγορης επίλυσης προβλημάτων – βλέπεις το πρόβλημα πριν καν δημιουργηθεί.
  • Άριστη διαχείριση χρόνου & προτεραιοτήτων – ξέρεις ποιο θέμα επείγει και τι μπορεί να περιμένει.
  • Δυνατότητα να διαχειρίζεσαι πολλές εργασίες ταυτόχρονα, χωρίς να σου ξεφεύγει τίποτα.
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες – μιλάς με πελάτες, προμηθευτές και εσωτερικές ομάδες, εξασφαλίζοντας ότι όλοι είναι ευθυγραμμισμένοι.
  • Αυτονομία & αποφασιστικότητα – δεν περιμένεις εντολές, παίρνεις πρωτοβουλίες.

    Παροχές:

    Τι προσφέρουμε:

    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τα προσόντα σου
    • Οικονομικό πλάνο που περιλαμβάνει αύξηση στις απολαβές σου κάθε εξάμηνο!
    • Πλήρης απασχόληση με ασφάλιση ΙΚΑ
    • Ιδιωτική ασφάλεια υγείας
    • Επιμορφωτικά σεμινάρια για να εξελίσσεσαι συνεχώς
    • Ένα φιλικό, ευχάριστο και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον, με εξαιρετικές προοπτικές για επαγγελματική ανάπτυξη

    Είσαι ο άνθρωπος που κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν;

    Στείλε την αίτησή σου – όλες οι αιτήσεις διαχειρίζονται με απόλυτη εχεμύθεια.

    Πώς να εφαρμόσει

    Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

    Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

    Παρόμοιες εργασίες

    Εργάτες Παραγωγής σε Βάρδιες

    PALAPLAST, Θεσσαλονίκη
    πριν 12 ώρες
    Η Palaplast είναι μια από τις δυναμικότερες βιομηχανίες παραγωγής πλαστικών σωλήνων και εξαρτημάτων. Σήμερα, η Palaplast παράγει σωλήνες και εξαρτήματα άρδευσης και έχει επεκταθεί στους κλάδους της ύδρευσης, της θέρμανσης και της προστασίας καλωδίων οπτικών ινών. Η γκάμα των προϊόντων της ξεπερνά τους 4500 κωδικούς και η παραγωγική της δυναμικότητα τους 20.000 τόνους το χρόνο. Η συνεχής τεχνολογική της ανάπτυξη,...

    Barista - Ταμείο

    BY THE WAY, Θεσσαλονίκη
    πριν 14 ώρες
    Ζητείται υποψήφιος-α για θέση Barista / Ταμείο σε κατάστημα Καφέ / Ψιλικών στη Ανατολική Θεσσαλονίκη περιοχή Τούμπα , με απαραίτητη γνώση και προϋπηρεσία πάνω στον καφέ και στο ταμείο. Θέση εργασίας πλήρη απασχόληση. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6970526418 Κ. Ειρήνη Απαραίτητα Προσόντα: Γνώση καφέ Γνώση ταμείου Παροχές:

    Kαριέρα στο Real Estate με την αξιοπιστία της Keller Williams

    KW NORTH, Θεσσαλονίκη
    πριν 20 ώρες
    Γίνε Σύμβουλος Ακίνητης Περιουσίας με την KW North - Θεσσαλονίκη Η KW North , μέλος του μεγαλύτερου παγκόσμιου δικτύου κτηματομεσιτικών επιχειρήσεων της Keller Williams Inc., αναζητά φιλόδοξους επαγγελματίες για να ενταχθούν στην ομάδα της Θεσσαλονίκης, ως Σύμβουλοι Ακίνητης Περιουσίας . Είτε διαθέτετε εμπειρία στο χώρο των ακινήτων είτε κάνετε τώρα τα πρώτα σας βήματα, σας προσφέρουμε τα εργαλεία και την...