![DATAVISION<](/images/employers/1738772465775497.png)
Υπάλληλος Γραφείου / Συντονιστής Επιχειρησιακών Διαδικασιών
DATAVISION
Πλήρης απασχόλησηΑν αναζητάς έναν ρόλο που συνδυάζει οργάνωση, δυναμική επίλυση ζητημάτων και επικοινωνιακές δεξιότητες, και είσαι ο άνθρωπος που κυνηγά εκκρεμότητες, διευθετεί θέματα και διασφαλίζει ότι όλα γίνονται στην ώρα τους, τότε αυτή η θέση είναι για εσένα!
Ως βασικός συντονιστής εργασιών, θα έχεις την ευθύνη να κινείς τα πράγματα μπροστά, προλαμβάνοντας προβλήματα και διατηρώντας τα πάντα οργανωμένα.
Καθημερινές σου ευθύνες:
- Διαχείριση & διεκπεραίωση υποθέσεων σε τιμολόγηση, back office πωλήσεων & τεχνικού τμήματος, marketing και λοιπές εταιρικές υποθέσεις.
- Παρακολούθηση & κλείσιμο εκκρεμοτήτων – τίποτα δεν μένει πίσω, τίποτα δεν ξεχνιέται.
- Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, εξασφαλίζοντας ομαλή ροή εργασιών.
- Υπενθυμίσεις & τήρηση deadlines – όλα γίνονται στην ώρα τους.
- Διευθέτηση ζητημάτων & troubleshooting – προλαμβάνεις και επιλύεις προβλήματα πριν κλιμακωθούν.
- Εποπτεία & συντονισμός υποθέσεων – δεν περιμένεις οδηγίες, αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες και φροντίζεις να τηρούνται οι διαδικασίες.
- Αυτονομία & υπευθυνότητα – όλα περνούν από εσένα, από τη μικρότερη λεπτομέρεια μέχρι τις πιο κρίσιμες αποφάσεις.
Τοποθεσία και Ωράριο Εργασίας:
- Η θέση βρίσκεται στη Δυτική Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Σταυρούπολης, Δήμος Παύλου Μελά
- Το ωράριο είναι πλήρους απασχόλησης, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:30, με ενδιάμεσο διάλειμμα για να διατηρείς τη φρεσκάδα σου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας
- Για ευκολότερη πρόσβαση και μεγαλύτερη άνεση, είναι ιδανικό να διαμένεις στη Δυτική Θεσσαλονίκη
Απαραίτητα Προσόντα:
Τι χρειάζεται να έχεις:
- Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε επιχειρησιακό ρόλο με έμφαση σε οργάνωση, διαχείριση υποθέσεων και συντονισμό, σε τομείς όπως τιμολόγηση, back office πωλήσεων.
- Αν έχεις σπουδές στην Πληροφορική, αυτό αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα!
- Μιλάς και γράφεις άπταιστα Αγγλικά (τουλάχιστον σε επίπεδο C)
- Χειρίζεσαι άριστα τον υπολογιστή και τα εργαλεία του MS Office (ιδιαίτερα Word, Excel, e-mail, Internet)
- Αν έχεις εμπειρία με λογισμικά ERP/CRM ακόμα καλύτερα!
- Η τεχνολογία είναι σύμμαχός σου και σε βοηθά να κάνεις τη δουλειά σου, αντί να σε δυσκολεύει
- Ικανότητα γρήγορης επίλυσης προβλημάτων – βλέπεις το πρόβλημα πριν καν δημιουργηθεί.
- Άριστη διαχείριση χρόνου & προτεραιοτήτων – ξέρεις ποιο θέμα επείγει και τι μπορεί να περιμένει.
- Δυνατότητα να διαχειρίζεσαι πολλές εργασίες ταυτόχρονα, χωρίς να σου ξεφεύγει τίποτα.
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες – μιλάς με πελάτες, προμηθευτές και εσωτερικές ομάδες, εξασφαλίζοντας ότι όλοι είναι ευθυγραμμισμένοι.
- Αυτονομία & αποφασιστικότητα – δεν περιμένεις εντολές, παίρνεις πρωτοβουλίες.
Παροχές:
Τι προσφέρουμε:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τα προσόντα σου
- Οικονομικό πλάνο που περιλαμβάνει αύξηση στις απολαβές σου κάθε εξάμηνο!
- Πλήρης απασχόληση με ασφάλιση ΙΚΑ
- Ιδιωτική ασφάλεια υγείας
- Επιμορφωτικά σεμινάρια για να εξελίσσεσαι συνεχώς
- Ένα φιλικό, ευχάριστο και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον, με εξαιρετικές προοπτικές για επαγγελματική ανάπτυξη
Είσαι ο άνθρωπος που κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν;
Στείλε την αίτησή σου – όλες οι αιτήσεις διαχειρίζονται με απόλυτη εχεμύθεια.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Εργάτες Παραγωγής σε Βάρδιες
![PALAPLAST](/images/employers/1738781465203668.png)
Barista - Ταμείο
![BY THE WAY](/images/employer.png)
Kαριέρα στο Real Estate με την αξιοπιστία της Keller Williams
![KW NORTH](/images/employers/1738750866473811.png)