![cielo homes real estate<](/images/employers/1738752664636443.png)
γραμματεία μεσιτικού γραφειου / executive assistant
cielo homes real estate
Πλήρης απασχόλησηΑγγελία Θέσης Εργασίας: Γραμματέας σε Μεσιτικό Γραφείο (Βούλα)
Το μεσιτικό μας γραφείο, με έδρα τη Βούλα, αναζητά έμπειρη και οργανωμένη Γραμματέα για πλήρη απασχόληση. Αν διαθέτεις άριστες οργανωτικές ικανότητες, μπορείς να διαχειρίζεσαι πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα και αναζητάς ένα δυναμικό και επαγγελματικό περιβάλλον, σε προσκαλούμε να γίνεις μέλος της ομάδας μας!
Περιγραφή Θέσης
Ως Γραμματέας, θα είσαι υπεύθυνος/η για την υποστήριξη των μεσιτων & CEO και την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου. Θα οργανώνεις και θα τηρείς το χρονοδιάγραμμα των στελεχών, λειτουργώντας ως σημείο επαφής μεταξύ πελατών και μεσιτών.
Η θέση απαιτεί εξαιρετική ικανότητα οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και εκτέλεσης πολλαπλών αρμοδιοτήτων. Ο στόχος είναι να συμβάλεις στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών του γραφείου, εξασφαλίζοντας ότι όλες οι διαδικασίες εκτελούνται έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Καθήκοντα & Αρμοδιότητες
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών στον χώρο του γραφείου
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Διαχείριση και αρχειοθέτηση εμπιστευτικών εγγράφων
- Οργάνωση ραντεβού και παρακολούθηση του ημερολογίου
- Παροχή διοικητικής υποστήριξης στον CEO και στα στελέχη του γραφείου
- Υποστήριξη στις εμπορικές και διοικητικές δραστηριότητες του γραφείου
- Συντονισμός και οργάνωση των καθημερινών ενεργειών του τμήματος
- Διαχείριση CRM λογισμικού και ψηφιακών καταχωρήσεων
- Προετοιμασία και επιμέλεια παρουσιάσεων και εγγράφων για πελάτες
- Δημιουργία και ανάρτηση αγγελιών ακινήτων σε πλατφόρμες και social media
- Σύνταξη ελκυστικών περιγραφών ακινήτων και διαχείριση της διαδικτυακής εικόνας τους
Απαραίτητα Προσόντα
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, κατά προτίμηση σε μεσιτικό γραφείο θα εκτιμηθει
- Άριστη γνώση Η/Υ και MS Office (Word, Excel, Outlook, powerpoint)
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά)
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών με ακρίβεια
- Ευχέρεια στην επικοινωνία και άριστες διαπροσωπικές δεξιότητες
- Επαγγελματισμός, ευγένεια και προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών
- Δυνατότητα ανεξάρτητης εργασίας με ανάληψη πρωτοβουλιών
Επιθυμητά Προσόντα
- Ενασχοληση με τα social media & αναρτήσεις instagram, facebook.
- Γνώση CRM ή άλλων πλατφορμών ακινήτων
- Βασικές γνώσεις έκδοσης τιμολογίων
- Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ σε συναφή αντικείμενα
Τι Προσφέρουμε
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Ασφάλιση ΙΚΑ & όλα τα νόμιμα επιδόματα
- 8 ωρη ειτε 6ωρη απασχόληση
- Εκπαίδευση & υποστήριξη
- Προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικό και επαγγελματικό περιβάλλον
Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση, στείλε το βιογραφικό σου με τίτλο "Γραμματέας - Μεσιτικό Γραφείο Βούλα".
Γίνε μέλος της ομάδας μας και εξελίξου μαζί μας!
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Παργα τουριστική σεζόν 2025 - Υπεύθυνη Κρατήσεων / Reservations Manager
![Lichnos beach hotel](/images/employer.png)
Mitarbeiter Kundenservice (m/w/d) Inbound - Thessaloniki Vollzeit oder Teilzeit
![Conduent Greece](/images/employers/1738750868427218.png)
Αισθητικός
![GLOSS BROW BAR](/images/employers/1738750865231915.png)