Senior Sales Account Manager
SPACE HELLAS AE
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Διεύθυνση Sales & System Integration, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα
Σύντομη περιγραφή καθηκόντων:
- Ανάπτυξη και διατήρηση πελατολογίου
- Διατήρηση και ενίσχυση σχέσεων με πελάτες και συνεργάτες
- Επίτευξη συμφωνημένων εταιρικών στόχων
- Σύνταξη και παρουσίαση προσφορών
- Παρακολούθηση του ανταγωνισμού και ανάλυση των τάσεων της αγοράς
- Συμμετοχή σε εκθέσεις και συνέδρια
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών ή ανάλογου τομέα
- Διαπιστωμένη εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Γνώσεις σε τεχνολογίες IT και επικοινωνιών
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Άριστη γνώση αγγλικών σε γραπτό και προφορικό λόγο
Επιθυμητά προσόντα:
- Πιστοποιήσεις πωλήσεων
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ικανότητα διάγνωσης και ανάλυσης αναγκών πελατών
- Δυνατότητα λήψεως αποφάσεων
- Μεθοδικότητα και συνέπεια
- Ομαδικότητα και συνεργασία
Η εταιρία προσφέρει:
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές εξέλιξης
- Συνεχή εκπαίδευση
- Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ - Αγία Παρασκευή Αθήνα (ΚΩΔ:489)
ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,
Αθήνα
πριν 6 ώρες
Το Χαμόγελο του παιδιού αναζητά κατάλληλο υποψήφιο/υποψήφια, για να καλύψει τη θέση πλήρους απασχόλησης – Γραμματειακής Υποστήριξης στο Πανελλήνιο Κέντρο του Οργανισμού στην Αγία Παρασκευή. Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες Διαχείριση και λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου (εξωτερικές και εσωτερικές κλήσεις) Αξιολόγηση και διανομή εισερχόμενης - εξερχόμενης αλληλογραφίας Υποδοχή επισκεπτών / Εξυπηρέτηση/ Συναντήσεις Παραλαβή ειδών στον χώρο Διαχείριση Δωρεών (Καταχώρηση - εγγραφή...
HR Administrator
Mage Hotels & Resorts,
Αθήνα
πριν 7 ώρες
Responsibilities Maintain and update employee records, including personal information, job history, and performance evaluations. Facilitate communication between management and staff. Ensure compliance with hotel policies and legal regulations. Assist in developing and implementing HR policies and procedures. Support the performance review process.. Handle HR-related administrative tasks such as filing, correspondence, and scheduling. Be in charge of staff accommodation and employee...
Ειδικός τεχνολογίας #ομάδαReady ( Άγιοι Ανάργυροι | Αθήνα )
VODAFONE,
Αθήνα
πριν 8 ώρες
Η ομάδα Ready της Vodafone (ή όπως μας αποκαλούν… οι guru της τεχνολογίας ) βρίσκεται σε κάθε κατάστημα με στόχο να προσφέρει την «απίστευτη εμπειρία εξυπηρέτησης» στους πελάτες της. Είμαστε οι πρώτοι που θα συναντήσεις σε ένα κατάστημα Vodafone και αυτοί που θα σε καθοδηγήσουν και θα σε βοηθήσουν να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις «λύσεις» που ταιριάζουν σε εσένα, την...