Service I Σερβιτόρος Zakynthos

HotelBrain
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Qualifications:



  • 2-3 years’ minimum experience as a Captain or Waiter in a Luxury Boutique Hotel or a Restaurant

  • Excellent command of both English and Greek language is essential

  • Very good knowledge of a second foreign language will be considered as an asset

  • Previous experience on POS & Micros systems is more than welcomed

  • Self-motivated, enthusiastic, with natural ability and confidence to sell / promote

  • Excellent Customer Service Skills

  • Problem solving skills

  • Well-groomed with strong interpersonal skills


Responsibilities:



  • Implementation on a daily basis of the operation procedures of the department

  • Great attention to detail

  • Offering upscaled customer service


An attractive package of benefits is offered according to qualifications.


Should you wish to be a member of HotelBrain team, please send us your CV with a photo.


All applications will be treated in the strictest confidence.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Experienced Corporate Accountant

KPMG GREECE, Αθήνα
πριν 12 ώρες
KPMG is more than a professional services Firm, collectively employing more than 273,000 people all over the world. It is a family of creative problem solvers who are making a difference! We see a world of opportunities – one where enterprises and individuals have the insights they need to succeed. We Inspire Confidence and Empower Change! Find Opportunity everywhere with...

HR Payroll Manager

ΤΕΧΑΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, Αθήνα
πριν 12 ώρες
Η εταιρεία ΤΕΧΑΝ Α.Β.Ε.Ε. επιθυμεί να προσλάβει για τη στελέχωση της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού Senior HR Payroll Manager Οι αρμοδιότητες που θα έχει ο/η Senior HR Payroll είναι: Συμμετοχή στην ανάπτυξη στόχων και συστημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού Διαδικασία έκδοσης μισθοδοσίας και όλων των ενεργειών που απαιτούνται Πρόταση νέων διαδικασιών και πολιτικών για τη συνεχή βελτίωση της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) Υποστήριξη...

Υπάλληλοι αποθήκης - Picker

F & H, Αθήνα
πριν 12 ώρες
Η F&H είναι μια νέα, συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρεία που εξειδικεύεται στο χώρο παροχής Ανθρώπινου Δυναμικού και ιδιαίτερα στην εύρεση, επιλογή, πρόσληψη, και διαχείρισης του. Η F&H για λογαριασμό πελατών της, στη περιοχή της Μαγούλας αναζητά να προσλάβει υπάλληλους για την στελέχωση της παρακάτω θέσης: ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ - PICKER Περιγραφή Θέσης Καταγραφή, συλλογή και έλεγχος παραγγελιών (picking) Scanning προϊόντων Συμμετοχή σε...