Personal Assistant

NAMMOS
Πλήρης απασχόληση
Μύκονος

Company Description:

Nammos World is a luxury hospitality brand with locations around the globe.

Started back in 2003 the brand's flagship location is in Mykonos and it also has venues in Dubai, Limassol, Cannes and soon-to-open venues in London. Nammos World provides luxury beach settings, fine dining gastronomy, luxurious cabanas, and the latest fashion trends in Nammos Village.

Join our international team as a Secretary / Personal Assistant.

Secretary responsibilities include:

  • Acting as a first point of contact, dealing with email correspondence and phone calls
  • Managing schedules and organizing meetings and appointments
  • Booking and arranging travel, transport and accommodation
  • Collaborate with Events Management when necessary
  • Reminding Management of important tasks and deadlines
  • Typing, compiling and preparing reports, presentations and correspondence
  • Managing databases and filing systems
  • Implementing and maintaining procedures/administrative systems

Απαραίτητα Προσόντα:

To be a successful Secretary you should possess the following qualifications:

  • University Degree in Communications/Administration or equivalent
  • At least 2 years of Secretarial experience in a respectable company in Greece or abroad
  • Fluent Knowledge of English and very good knowledge of French is mandatory
  • Must be willing to travel when needed
  • Must possess a discreet personality, with a high level of Integrity
  • Exceptional verbal and written communication skills
  • Experience in planning events internationally will be considered as an asset
  • Excellent time management and organization skills
  • Experience in handling international partners will be considered an asset.
  • Personality that thrives under pressure

Παροχές:

Benefits:

Nammos Group offers a competitive salary with international career development opportunities in our properties Worldwide.

By joining our team, you will have the opportunity to work in a stimulating and motivating environment that values and is committed to its employees.

Nammos Group provides you with a beneficial full employment contract including accommodation, on-duty meals, and transport to/from the restaurant.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Λαντζιέρης

MYKONOS GRAND HOTEL AND RESORT, Μύκονος
πριν 2 μέρες
To Mykonos Grand Hotel & Resort είναι μέλος των Small Luxury Hotels of the World και Virtuoso member Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας το πάθος της ξεχωριστής φιλοξενίας και να εμπλουτίσουμε με νέες εμπειρίες τους επισκέπτες που θα επιλέξουν το ξενοδοχείο μας, υποβάλλετε την αίτησή σας για τη θέση: Λαντζιέρης. Απαραίτητα Προσόντα: Ανάλογη προϋπηρεσία σε λάντζα ξενοδοχείο / εστιατορίου...

Waiter / Barista

MYKONOS SOUL, Μύκονος
πριν 5 μέρες
A brand-new Adults Only - Boutique Hotel property located in Mykonos Island composed of 9 minimal-chic Suites, promise to its guests personalized genuine Cycladic hospitality. Mykonos Soul Suites,is currently seeking to recruit for the above project in Mykonos, professionalfor the position of WAITER / BARISTA (Code: SRV- MYK) QUALIFICATIONS: 2-3 years’ minimum experience as a Waiter/Bartender in a Luxury Boutique...

Πωλήτρια / Πωλητής σε Αλυσίδα Κοσμημάτων

HR INTEGRATED, Μύκονος
πριν 1 εβδομάδα
HR Integrated, για λογαριασμό πελάτη της, εταιρείας με μακροχρόνια παρουσία στον χώρο των κοσμημάτων, αναζητά Πωλήτριες/Πωλητές για το κατάστημά της στη Μύκονο για εποχική εργασία. Αρμοδιότητες: Κατανόηση των αναγκών του πελάτη και παροχή κατάλληλων προτάσεων. Παροχή πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα, όπως υλικά, ποιότητα, συλλογές και τιμές. Διαχείριση παραπόνων ή αποριών με επαγγελματισμό. Διαχείριση Ταμείου. Ενθάρρυνση αγορών μέσω αποτελεσματικών τεχνικών...