Υπάλληλος Γραφείου - Marketing & Customer support
THE FRANCHISE CO.
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
H The Franchise Co. (www.thefranchiseco.gr), εταιρία συμβούλων, εξειδικευμένη στην ανάπτυξη δικτύων λιανικής και franchise, με παρουσία 28 ετών και ηγετική θέση στην αγορά, αναζητεί Υπάλληλο Γραφείου.
Αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες
- Υποστήριξη δραστηριοτήτων Sales και Marketing της εταιρείας
- Διαχείριση CRM και Social Media
- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων, μέσω τακτικής επικοινωνίας και παροχής εξατομικευμένων λύσεων και προτάσεων
- Διαχείριση Διαδικασίας Ικανοποίησης Πελατών - Customer Satisfaction
- Προώθηση Προγραμμάτων Προβολής σε Υφιστάμενους και Νέους Πελάτες
- Οργάνωση events, ταξιδιών, εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων
- Γραμματειακή και Διοικητική Υποστήριξη
- Σύνταξη και Παρακολούθηση Υλοποίησης Συμβάσεων - Αρχειοθέτηση -Reporting.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Άνεση στην επικοινωνία, αποτελεσματικότητα, αποφασιστικότητα και επιμονή στους στόχους.
- Ισχυρό επικοινωνιακό και οργανωτικό προφίλ
- Άριστες γραπτές και προφορικές δεξιότητες επικοινωνίας
- Εμπειρία σε διαχείριση CRM και Social Media
- Multitasking and project management skills
- Ηγετικές ικανότητες και ικανότητα ορισμού προτεραιοτήτων
- Ικανότητα παρακολούθησης και προσαρμογής άμεσα σε νέα digital marketing tools
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε ανάλογη θέση
- Πτυχίο ΑΕΙ
- Γνώση του MS Office
- Αρτιότητα στην αγγλική γλώσσα
- Team Working
- Διάθεση για μάθηση και εξέλιξη
Παροχές:
- Σταθερές αποδοχές σύμφωνα με την αξιολόγηση επιλογής
- Συν Bonus βάσει επίτευξης στόχων
- Πλήρης απασχόληση
- Δυναμικό και επαγγελματικό περιβάλλον
- Συστήματα αρχικής και συνεχούς εκπαίδευσης
- Εργασία σε μια δυναμική και αναπτυσσόμενη αγορά
- Δυνατότητα εξέλιξης
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Διαχείριση Εισερχομένων Κλήσεων - Πειραιάς (Μερική Απασχόληση για κορυφαία εταιρεία Ενέργειας)
ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS / CONTACT CENTER,
Αθήνα
πριν 15 ώρες
Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών(εισερχόμενες επικοινωνίες) του CONTACT CENTER για λογαριασμό κορυφαίου συνεργάτης στο χώρο της ενέργειας. Πρόκειται για: 4ωρη/5ωρη/6ωρη απασχόληση 5νθήμερη απασχόληση -Δευτέρα με Σάββατο Κυλιόμενο Ωράριο σε βάρδιες (08:00-21:00) Διαχείριση εισερχομένων επικοινωνιών σε κανάλι φωνης-chat- γραπτής επικοινωνίας Υποστήριξη...
Υπάλληλος Γραφείου (γνώσεις λογιστικής)
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ – ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ,
Αθήνα
πριν 15 ώρες
Ζητείται Υπάλληλος Γραφείου Εμπορικού Τμήματος με γνώσεις λογιστικής από εταιρεία εμπορίας τροφίμων στον Ασπρόπυργο - Αθήνα. Καθαρές απολαβές 12 00€ Απογευματινό ωράριο εργασίας 12:00 μ.μ. - 20:00 μ.μ. Θέση πλήρους απασχόλησης. Απαραίτητα Προσόντα: Βασικές λογιστικές γνώσεις (τιμολόγηση, καταχωρήσεις) Άριστη γνώση Aγγλικών Άριστη γνώση ERP, SoftOne Άριστη γνώση Η/Υ, MS Office Kάτοχος ΙΧ Παροχές:
Spa Therapist to work in Ireland
The iNUA Hotel Collection,
Αθήνα
30.160 €
-
32.240 €
ανά έτος
πριν 16 ώρες
This role is advertised in this country but it is to be performed in Ireland. Do you thrive in a world of relaxation and rejuvenation? Are you passionate about creating unforgettable spa experiences? If so, we invite you to join our team and be part of The iNUA Collection family! As a Spa Therapist in the Radisson Blu Hotel, Sligo...