Front Office Manager - Skiathos
HotelBrain
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Qualifications:
- Degree in Hospitality / Tourism
- 2-3 years minimum experience as a Front Office agent preferably in a Luxury Boutique Hotel
- Excellent knowledge of PMS, MS Office - Computer skills
- Excellent command of both English and Greek language is essential
- Concierge Services experience is more than welcomed
- Guests complaint handling knowledge is required
- Negotiation with excellent PR & Communication skills
- Very good knowledge of a second foreign language will be considered as an asset
- Self-motivated, enthusiastic and customer-oriented
- Well-groomed with strong interpersonal skills
- Leading by example
Education and Experience:
- Property industry work experience, demonstrating progressive career growth and a pattern of exceptional performance
- Excellent command of both English and Greek language is essential, knowledge of other languages is a plus
- Excellent MS Office, strong email, PC and internet skills
- Customer focused, quality driven, superior organizational and follow up skills with a strong eye to detail
- Reliable with an ability to multi-task and work well under pressure
- Strong work ethics
Benefits:
- An attractive package of benefits is offered according to qualifications as well as accommodation and meals
- Pleasant working environment
- Supportive management
- Excellent opportunities for career progression
Should you wish to be a member of HotelBrain team, please send us your CV with a photo
All applications will be treated in the strictest confidence
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Internal Sales Representative
Info Quest Technologies ,
Αθήνα
πριν 9 ώρες
Η Info Quest Technologies ΜΑΕΒΕ , κορυφαία εταιρία Πληροφορικής και Επικοινωνιών θυγατρική της Quest Συμμετοχών επιθυμεί να καλύψει την παρακάτω ειδικότητα: Internal Sales Representative O/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα ενταχθεί στο τμήμα Πωλήσεων της Εμπορικής Διεύθυνσης της Info Quest Technologies και θα είναι υπεύθυνος/η για: Την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών, την καταχώρηση και παρακολούθηση των παραγγελιών τους Tην συλλογή και παρακολούθηση...
Υποδιευθυντής / ντρια Καταστήματος, Σέρρες
JYSK,
Αθήνα
πριν 10 ώρες
ΤΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ Θα έχεις την ευκαιρία να γίνεις μέλος μιας πολυεθνικής εταιρίας που θέλει να είναι η πρώτη επιλογή των υποψηφίων. Η εξέλιξή σου είναι πολύ σημαντική για εμάς και θα σε στηρίξουμε προκειμένου να καταφέρεις να την πετύχεις. Επίσης, ως JYSK ambassador, θα έχεις: Ευκαιρίες εξέλιξης μέσω των εξαιρετικών εκπαιδευτικών μας προγραμμάτων. Μάθε περισσότερα εδώ . Εσωτερικούς διαγωνισμούς...
Διαχείριση Εισερχομένων Κλήσεων - Πειραιάς (Μερική Απασχόληση για κορυφαία εταιρεία Ενέργειας)
ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS / CONTACT CENTER,
Αθήνα
πριν 10 ώρες
Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών(εισερχόμενες επικοινωνίες) του CONTACT CENTER για λογαριασμό κορυφαίου συνεργάτης στο χώρο της ενέργειας. Πρόκειται για: 4ωρη/5ωρη/6ωρη απασχόληση 5νθήμερη απασχόληση -Δευτέρα με Σάββατο Κυλιόμενο Ωράριο σε βάρδιες (08:00-21:00) Διαχείριση εισερχομένων επικοινωνιών σε κανάλι φωνης-chat- γραπτής επικοινωνίας Υποστήριξη...