Sales Support Officer (m/f/d)

LINDE HELLAS
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Responsibilities



  • In this job you will perform end-to-end order taking process in SAP including monitoring and plausible corrections in e-channel orders

  • Also, you will coordinate order related tasks (delivery time, cylinder pick-up, product availability, etc.) with the respective departments (Distribution, Sales, etc.)

  • In addition, you will inform customers for all sales related topics including but not limited to campaigns, marketing related issues and special events

  • Moreover, you will undertake the handling of Customer Master Data (creation, maintenance and update) for the whole customer base, except from Homecare customers

  • Additionally, you will undertake full responsibility of the CRM (Salesforce.com) as an administrator/expert user and you will provide support to users, such as trainings, troubleshooting, as well as reporting to senior management

  • Also, you will support the exports process to Intercompany and other customers, in accordance with business requirements and company standards (invoicing, data handling, etc.)

  • Furthermore, you will act as an administrator to the Linde Archive tool and you will support all the requirements of the customers (e-billing, track of documents and ad-hoc requests)

  • Lastly, you will provide reports as requested in the area of responsibility, support the enveloping process and the timely distribution of documents to the customers


Qualifications



  • You have a Bachelor's degree in Business Administration, Accounting or Finance. Master's degree will be considered an asset

  • Moreover, you have acquired 2-3 years of working experience in a commercial department, preferably in the industrial/manufacturing sector

  • Additionally, you are familiar with ERP (e.g. SAP) and CRM systems, as well as an expert user of the MS Office suite

  • Also, experience with exports processes and requirements is desirable

  • In addition, you have very good knowledge of English

  • Furthermore, you demonstrate very good communication skills, ability to work well, under pressure and to adhere binding deadline

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ / ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

AEGEAN ELECTRONICS SA, Αθήνα
πριν 2 ώρες
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΠΛΟΙΑ. Ηλεκτρολόγος / Ηλεκτρονικός χωρίς απαραίτητη προϋπηρεσία, για πλήρη απασχόληση στον τομέα της ναυτιλίας (field engineer), από 25 έως 40 ετών, άριστη γνώση Αγγλικών και Η/Υ, ολοκληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις. 

ΠΩΛΗΤΗΣ/ΠΩΛΗΤΡΙΑ

ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΒΟΛΟΥ, Αθήνα
πριν 2 ώρες
Η Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΒΟΛΟΥ Ζητά Νέους, Νέες για στελέχωση Τμήματος Πωλήσεων Υπηρεσιών και Προϊόντων       Προσόντα Δευτεροβάθμια η Τριτοβάθμια εκπαίδευση Κάρτα ανεργίας Παροχές Μισθός και Πριμ Αποδοτικότητας. Πλήρη Απασχόληση - ΙΚΑ - Άμεση Πρόσληψη Συνεχή εκπαίδευση που στοχεύει στην ανάπτυξή. Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί προσόν.               Αποστολή βιογραφικών [email protected]

Υπάλληλος Γραφείου Κίνησης - Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Support)

TOI TOI HELLAS AE, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Η  Toi Toi Hellas ΑΕ , που δραστηριοποιείται πανελλαδικά στον τομέα της παροχής υπηρεσιών υγιεινής και ιδιαίτερα στην ενοικίαση ποικίλων τύπων φορητών τουαλετών και αντίστοιχων ρυμουλκούμενων μονάδων, αναζητά υπάλληλο για τη στελέχωση του γραφείου κίνησης για τις εγκαταστάσεις της στις  Αχαρνές , για 6ημερη απασχόληση (Δευτέρα – Σάββατο).   Τα καθήκοντα της θέσης περιλαμβάνουν: Εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με τις παραδόσεις και...