ERP Consultant
BIZTEC
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
H BIZTEC είναι μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην αγορά της πληροφορικής σε Ελλάδα και Κύπρο. Προσφέρει ολοκληρωμένες και αξιόπιστες λύσεις υψηλής ποιότητας σε επιχειρήσεις Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέα. Μέσω του εργαλείου ODYSSEUS SYSTEM, η Biztec προσφέρει πλήρεις λύσεις, σύγχρονες, ποιοτικές, επεκτάσιμες, προσαρμόσιμες και εύκολες για κάθε χρήστη και κάθε επιχείρηση.
Οι Στόχοι μας:
- Συνεχής αναζήτηση και χρήση νέων τεχνολογιών για την ανάπτυξη υψηλής ποιότητας εξειδικευμένων λύσεων
- Απόλυτη ικανοποίηση των επιχειρηματικών απαιτήσεων των πελατών με την παροχή του κατάλληλου συνδυασμού προϊόντων και υπηρεσιών
- Εκσυγχρονισμός των επιχειρήσεων μέσω αποτελεσματικής οργάνωσης των διαδικασιών, έξυπνης διασύνδεση τους και συνεχή βελτιστοποίηση τους
- Δημιουργία και διατήρηση σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης με τους πελάτες
Η BIZTEC αναπτύσσεται και αναζητά ERP Consultant για το τμήμα Υποστήριξης Πελατών.
Αρμοδιότητες:
- Μετάφραση των επιχειρηματικών απαιτήσεων σε απαιτήσεις λειτουργικότητας και διαμόρφωσης ERP
- Συμμετοχή στην ανάλυση των αναγκών των πελατών και στον εντοπισμό ευκαιριών βελτίωσης
- Συνεργασία με το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης για την ανάπτυξη προσαρμοσμένων εξαρτημάτων λύσεων όταν απαιτείται
- Παροχή συνεχής υποστήριξης στην αυξανόμενη πελατειακή μας βάση των υλοποιήσεων λογισμικού ERP
- Διαχείριση δοκιμών και τεκμηρίωσης της διαμόρφωσης λογισμικού ERP
- Πραγματοποίηση ανάλυσης αναγκών πελατών και συμμετοχή στο σχεδιασμό και την αρχιτεκτονική λύσεων επιχειρηματικής διαδικασίας
- Σύνθεση προδιαγραφών ανάπτυξης και αλληλεπίδραση με τους πελάτες για να δοκιμή τροποποιήσεων και να επίλυση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν
- Ευθύνη για την πληρότητα και την ποιότητα του λειτουργικού σχεδιασμού
- Παροχή εκπαίδευσης χρηστών στους πελάτες
Απαραίτητα Προσόντα:
- 3+ έτη εμπειρίας στην παροχή λύσεων λογισμικού ERP
- Πτυχίο Πληροφορικής, Οικονομικών, Χρηματοοικονομικών ή ισότιμο
- Ισχυρές δεξιότητες παρουσίασης, επικοινωνίας (γραπτές και προφορικές)
- Ισχυρή ικανότητα μετάδοσης τεχνικών πληροφοριών σε μη τεχνικούς πελάτες
- Αυτοκατεύθυνση, προσοχή στη λεπτομέρεια και μεγάλη εστίαση στον πελάτη
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, γραπτά και προφορικά
- Προτιμώμενη γνώση SQL & Javascript
Παροχές:
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Συνεχείς Εκπαιδεύσεις
- Σημαντικές προοπτικές εξέλιξης
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Operations and Quality Manager
Engel & Völkers Ελλάδος,
Αθήνα
πριν 50 λεπτά
With over 45 years of experience in the real estate market, Engel & Völkers is one of the world’s leading service companies specialized in the sale and leasehold of high-end residential properties, commercial real estate and yachts. We are currently operating in over 1,000 locations in over 35 countries, worldwide. Thanks to our growing expansion, we are looking for an...
Team Coordinator Cyclades
Engel & Völkers Ελλάδος,
Αθήνα
πριν 50 λεπτά
With over 45 years of experience in the real estate market, Engel & Völkers is one of the world’s leading service companies specialized in the sale and leasehold of high-end residential properties, commercial real estate and yachts. We are currently operating in over 1,000 locations in over 35 countries, worldwide. Thanks to our growing expansion, we are looking for our...
German - Customer Success Account Manager
TTEC,
Αθήνα
πριν 1 ώρα
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Customer Success Account Manager (German-English) working in Athens, Greece , you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #experienceTTEC, an award-winning employment experience and company culture. The hybrid working model is a performance-based incentive, which allows employees...