Υπάλληλος τμήματος εισαγωγών

ΒΙΑΚΑΡ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η εισαγωγική εταιρία ανταλλακτικών αυτοκινήτων, ΒΙΑΚΑΡ ΑΕ, ζητά Υπάλληλο γραφείου, για απασχόληση στο τμήμα των εισαγωγών & το λογιστήριο.

Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος Οικονομικής Σχολής.
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας.
  • Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office.
  • Συνέπεια και διάθεση για εργασία.
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.

Παροχές:

  • Πενθήμερη εργασία.
  • Ασφαλιστική κάλυψη.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Technical Support Agent (Retail & Fuel)

Epsilon Net, Αθήνα
πριν 33 λεπτά
Epsilon Net SA ,  the largest IT group of companies in Greece  and  No.1 Best Workplace in Tech 2023 , is seeking for the department of Retail & Fuel as a  Technical Support Agent  to join our dynamic team!   Responsibilities: • Provide 1st level customer support using remote access tools for technical related issues. • Troubleshoot, repair, and provide accurate,...

Υπάλληλος Συντονισμού & Υποστήριξης Συντήρησης (maintenance coordinator)

KLEEMANN GREECE, Αθήνα
πριν 1 ώρα
Ο/Η Υπάλληλος Συντονισμού & Υποστήριξης Συντήρησης (maintenance coordinator), είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση των καθημερινών διοικητικών εργασιών και την υποστήριξη της ομάδας, με στόχο τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας και της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, με κύριες αρμοδιότητες: Διαχείριση πελατολογίου Σύνταξη συμφωνητικών συντήρησης Προγραμματισμός ραντεβού Καταγραφή παραπόνων πελατών Σύνταξη οικονομικών προσφορών Παρακολούθηση υπολοίπου πελατών λιανικής Οργάνωση και παρακολούθηση προγράμματος συνεργείων Παρακολούθηση...

Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

FOCUS PROPERTIES REAL ESTATE, Αθήνα
πριν 2 ώρες
Αναζητούμε μία οργανωτική και υπεύθυνη επαγγελματία για τη θέση της γραμματειακής υποστήριξης . Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Περιοχή: Παλαιό Φάληρο Απαραίτητα Προσόντα: Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση. Άριστη γνώση Αγγλικών (άπταιστη χρήση). Άριστη χρήση Η/Υ και ταχύτητα στη δακτυλογράφηση. Ικανότητα διαχείρισης email και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Παροχές: Πενθήμερη, οκτάωρη εργασία.