FRONT OFFICE SUPERVISOR

Troulis Royal Collection
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Τα καθήκοντα σας ως Front Office Supervisor είναι το καλωσόρισμα πελατών κατά την άφιξή τους, η επίβλεψη όλων των εργασιών για το τσεκ ιν και το τσεκ άουτ , η επίλυση ζητημάτων των επισκεπτών , καθώς και η επικοινωνία με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου. Θα πρέπει να συνδυάζετε μια ευχάριστη προσωπικότητα με μια δυναμική επαγγελματική στάση για να επιβλέπετε και να καθοδηγείτε την ομάδα σας. Ο ιδανικός μας υποψήφιος μπορεί να χειρίζεται αποτελεσματικά τα αιτήματα που προκύπτουν και έχει μια σταθερή προσέγγιση στη εξυπηρέτηση πελατών. Εν κατακλείδι, πρέπει να είστε σε θέση να διασφαλίζετε ότι η ρεσεψιόν μας προσφέρει επαγγελματική και φιλική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας.


Απαραίτητα προσόντα:



  • Άριστη γνώση και χρήση της αγγλικής γλώσσας(η γνώση επιπλέον ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί)

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο 4* ή 5*.

  • ‘Αριστες γνώσεις Η/Υ (Microsoft Office και ξενοδοχειακού προγράμματος Opera)

  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε απαιτητικές καταστάσεις

  • Επαγγελματική συμπεριφορά και εμφάνιση

  • Πνεύμα εξυπηρέτησης πελατών

  • Ηγετικές Ικανότητες

  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας



Προσφέρουμε:



  • Δυνατότητα παραχώρησης στέγασης, εάν έρχεστε από άλλη πόλη

  • Διατροφή

  • Ανταγωνιστικές απολαβές

  • Δυνατότητα γρήγορης επαγγελματικής εξέλιξης




Τηρείται απόλυτη εμπιστευτικότητα


Αποστολή Βιογραφικών στο [email protected]


https://www.troulisroyalcollection.com/careers/


Ακολουθήστε μας στο LinkedIn για περαιτέρω ευκαιρίες απασχόλησης

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

ERP Consultant

BIZTEC, Αθήνα
πριν 30 λεπτά
H BIZTEC είναι μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην αγορά της πληροφορικής σε Ελλάδα και Κύπρο. Προσφέρει ολοκληρωμένες και αξιόπιστες λύσεις υψηλής ποιότητας σε επιχειρήσεις Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέα. Μέσω του εργαλείου ODYSSEUS SYSTEM , η Biztec προσφέρει πλήρεις λύσεις, σύγχρονες, ποιοτικές, επεκτάσιμες, προσαρμόσιμες και εύκολες για κάθε χρήστη και κάθε επιχείρηση. Οι Στόχοι μας: Συνεχής αναζήτηση και χρήση...

Λογιστής / Λογίστρια

ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΡΙΑ, Αθήνα
πριν 2 ώρες
Ζητείται Λογιστής / Λογίστρια για εργασία σε λογιστικό γραφείο στον Άγιο Δημήτριο Αττικής. Θέση εργασίας πλήρους ή μερικής απασχόλησης, με σύμβαση αορίστου χρόνου. Κύριες αρμοδιότητες: Τήρηση λογιστικών βιβλίων (απλογραφικά και διπλογραφικά) Μισθοδοσία Σύνταξη δηλώσεων φορολογίαςεισοδήματος Απαραίτητα Προσόντα: Γνώση Μισθοδοσίας Άριστη γνώση taxisnet Τουλάχιστον 2 έτη προϋπηρεσίας σε λογιστικό γραφείο Καλή γνώση και εμπειρία σε φοροτεχνικά θέματα (ΦΠΑ, φορολογία εισοδήματος) Άριστη...

Real Estate Appraiser

Intrum, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Are you are new Real Estate Appraiser ? As a Real Estate Appraiser at Intrum in Athens you will have the opportunity to be part of a highly dynamic team focused on delivering exceptional real estate services and solutions by engaging in various projects for both individual assets and large-scale portfolios. What will you do : Participate in generating or...