Εισερχόμενες Κλήσεις και Αιτήματα για Πάροχο Ενέργειας (Πειραιάς)

ICAP CONTACT CENTER
Μερικής απασχόλησης
Αθήνα

Στην ICAP Contact Center μέλος του ομίλου Outsourcing Solutιοns, αναγνωρίζουμε την αξία σου και τις ικανότητες σου!


Έλα στην ομάδα της για να πετύχουμε ακόμα περισσότερα!


Τα δεδομένα, μας αποκαλύπτουν


24 Χρόνια υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου | 1200 συνάδελφοι | 75 Ενεργοί πελάτες | Παρουσία σε 3 χώρες | 20 Γλώσσες



Θα ήθελες να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου ως «Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών»;


Αναζητείς μία θέση εργασίας όπου θέλεις να εξελίξεις τις δεξιότητες σου και να ανελιχθείς επαγγελματικά;



Περιγραφή Ρόλου



  • Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση πελατών μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών

  • Διερεύνηση αναγκών του πελάτη

  • Καταχώρηση αιτημάτων των πελατών και ενημέρωση

  • Διατήρησή της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα

  • Παροχή ορθής ενημέρωσης και ουσιαστικών λύσεων σχετικά τα αιτήματα των πελατών



Απαραίτητα Προσόντα



  • Εμπειρία σε χώρο ενέργειας

  • Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ

  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ

  • Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας θα συνεκτιμηθεί

  • Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο

  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα

  • Πνεύμα ομαδικότητας, με όρεξη για εκπαίδευση και ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων


Τι παρέχουμε



  • 4 ωρή/5ωρή /6ωρή απασχόληση με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου

  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών

  • Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με μηνιαίο bonus

  • Πρόγραμμα εργασίας σε βάρδιες , πρωινές ή απογευματινές βάρδιες

  • Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου εργασίας (συνδυασμός εργασίας από το σπίτι και εργασίας από τα γραφεία της εταιρείας)

  • Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση

  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας

  • Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών

  • Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς

  • Απόδοση πιστοποίησης για όλη την διάρκεια παρακολούθησης του εκπαιδευτικού σεμιναρίου

  • Referral Bonus up to 80€



Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο: [email protected].

Know us better on social media

icapoutsourcing_cc (Instagram)
ICAP Contact Center (Linkedin)

Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Ποιοι είμαστε...
Η ICAP Contact Center ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο χώρο των επικοινωνιών και της προώθησης πωλήσεων.

Απασχολούμε περισσότερους από 1.100 εκπαιδευμένους υπαλλήλους και έχουμε εδραιωθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ραγδαία εξελισσόμενες εταιρείες στον τομέα του Τηλεφωνικού Κέντρου επεκτείνοντας την παρουσία μας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.

Ξεκίνα μαζί μας ο επόμενο σου επαγγελματικό βήμα!

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

CAPTAIN

PORTO ZANTE VILLAS AND SPA , Αθήνα
πριν 15 ώρες
Porto Zante Villas and Spa, one of the World’s 27 Most Luxurious Resorts in the World for 2024, is seeking to hire for Spring / Summer 2025     CAPTAIN     Requirements At least 3 years previous experience in a top 5-star luxury resort or restaurant  A charismatic & kind personality ready to offer a memorable experience to guests  Excellent Knowledge of Greek...

Προσωπικό για τις Αποθήκες στα κέντρα διανομής της εταιρίας σε Μάνδρα και Μαγούλα Αττικής

ΑΒ Βασιλόπουλος, Αθήνα
πριν 15 ώρες
Προφίλ Εταιρίας Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο λιανεμπόριο τροφίμων με συνολικά περισσότερα από 590 καταστήματα λιανεμπορίου, χονδρικής και franchise και περισσότερους από 12.500 ξεχωριστούς ανθρώπους. Αποτελεί μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11 χώρες), πάνω από 400.000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε...

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλος γραφείου ασφαλιστικών και οικονομικών υπηρεσιών

GS WEALTH, Αθήνα
πριν 16 ώρες
Περιγραφή καθηκόντων: Παροχή υποστήριξης στη διοίκηση ή και στους υπόλοιπους συνεργάτες ή εργαζόμενους Διαχείριση και Εξυπηρέτηση Πελατολογίου Διαχείριση Τηλεφωνικού Κέντρου / Υποδοχή Επικοινωνία με Ασφαλιστικές Εταιρείες / Συνεργαζόμενες Εταιρείες Επενδύσεων κλπ. Συντονισμός συναντήσεων και επαφών ανάμεσα στο προσωπικό της εταιρείας αλλά και με εξωτερικούς συνεργάτες Οργάνωση Βάσης Δεδομενων - Μηχανογραφικό σύστημα (CRM, Backoffice ) Καταγραφή εισερχόμενης/εξερχόμενης φυσικής αλληλογραφίας Τ ήρηση...