Υπεύθυνος Τμήματος Αποθήκης - Διαχείρισης παραγγελιών πελατών
ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πλήρης απασχόλησηΗ εταιρεία μας με έδρα τη Σαντορίνη, δραστηριοποιείται στηνδιάθεση, προώθηση και πώληση ειδών πολυτελείας υψηλής ποιότητας που σκοπό έχουννα διακοσμήσουν τόσο τον προσωπικό όσο και τον επαγγελματικό σας χώρο, αναζητά:Υπεύθυνο Τμήματος Αποθήκης – Διαχείρισης Παραγγελιών Πελατών για τα καταστήματάμας.
Γιατί να εργαστείς για εμάς:
- Θα εκπροσωπείςμία ελληνική εταιρεία που έχει διακριθεί επανειλημμένα μετιμητικά βραβεία, αναγνωρίζοντάς την ως μία από τις υγιέστερα αναπτυσσόμενεςεμπορικές επιχειρήσεις στις Κυκλάδες.
- Επειδήαναβαθμιζόμαστε κι εκσυγχρονιζόμαστε συνεχώς επενδύοντας στην οργάνωση τουτρόπου λειτουργίας μας, τις καλύτερες συνθήκες εργασίας και στην ευκαιρία γιαεκπαίδευση ώστε να επιτευχθεί η εξειδίκευση που απαιτεί ο κλάδος μας.
- Η εταιρεία μαςστηρίζεται σε μια πελατοκεντρική αντίληψη που έχει στόχο τη μακροχρόνια σχέσηδοσοληψίας και συνεργασίας με τους πελάτες, έχοντας σε μεγάλο ποσοστόετοιμοπαράδοτη διαθεσιμότητα.
- Στόχος μας είναι ναυποστηρίξουμε τις ανθρώπινες σχέσεις και το ανθρώπινο δυναμικό που απαρτίζειτην εταιρεία μας κι αποτελεί βασικό κίνητρο για την ανέλιξη της μέσα από έναυγιές και αξιοκρατικό περιβάλλον που παρέχει ίσες ευκαιρίες εξέλιξης και αναγνώρισης.
Η καθημερινότητά σου:
- Πραγματοποιεί τονέλεγχο της παραλαβής ά και β΄ υλών αλλά και των υπολοίπων προϊόντων. Εφαρμόζειςεπιτυχώς τις διαδικασίες εισόδου και εξόδου των εμπορευμάτων, τοποθέτησης τωνπροϊόντων και παράδοσης αυτών στον πελάτη.
- Διαχειρίζεται τοχώρο και τα εμπορεύματα για τις παραγγελίες των πελατών.
- Διαχειρίζεται τοχώρο, οργανώνει και συντονίζει την αποθήκη τοποθετώντας τα προϊόντα στιςορισμένες ζώνες, διασφαλίζοντας την ομαλή, ασφαλή και έγκαιρη ροή τωνπροϊόντων.
- Παρακολουθεί τααποθέματα των αποθηκών και μεριμνά για τη βέλτιστη διαχείρισή τους, λαμβάνονταςυπόψιν τα κόστη και τις παραγωγικές ανάγκες. Επικοινωνεί με τα υπόλοιπα τμήματαγια την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας και συντονίζει τους υπόλοιπουςσυναδέλφους για την ομαλή διεξαγωγή των απαραίτητων εργασιών.
- Επικοινωνεί με τιςμεταφορικές και κανονίζει τα δρομολόγια παράδοσης. Παράλληλα προγραμματίζει καιτα δρομολόγια παράδοσης τις ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον πελάτη.
- Συμμετέχει στηνπραγματοποίηση της απογραφής των αποθεμάτων του καταστήματος.
- Φροντίζει καθημερινάτην εικόνα του χώρου σας (τακτοποίηση, καθαριότητα). Διατηρεί τα πρότυπα υγείαςκαι ασφάλειας στο χώρο των αποθηκών βάσει της κείμενης νομοθεσίας και τωνπροδιαγραφών του συστήματος ποιότητας, τοποθετώντας τα προϊόντα προφυλάσσονταςτην καλή τους κατάσταση.
- Χειρίζεται ταπαλετοφόρα και τα ανυψωτικά μηχανήματα και διασφαλίζει την καλή λειτουργία καισυντήρηση του εξοπλισμού της αποθήκης.
Θα είναι τέλειος συνδυασμός αν έχεις:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ήπροϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση 1-2 έτη
- Δίπλωμα οδήγησης Β’κατηγορίας.
- Επικοινωνιακήικανότητα, προθυμία, δημιουργικότητα και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ικανότητα οργάνωσηςκαι διάθεση για προσωπική εξέλιξη
Απαραίτητα Προσόντα:
Παροχές:
Εμείς προσφέρουμε:
- Σύμβαση αορίστου χρόνου σε μόνιμη θέση εργασίας
- Ελκυστικό και ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Συνεχή εκπαίδευση και δυνατότητα εξέλιξης με βάσει των προσόντων σε ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο περιβάλλον.
- Διαμονή σε δικό μας κατάλυμα
Εάν θέλεις κι εσύ να στελεχώσεις την Ομάδα μας κάνε το επόμενο βήμα και επικοινώνησε μαζί μας μέσω του βιογραφικού σου σημειώματος, όπου θα εξετάσουμε με πλήρη εχεμύθεια.
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Μόνιμος.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό