Βοηθός κουζίνας για πιροσκί

ΤΟ ΠΙΡΟΣΚΙ
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Αναζητούμε Βοηθό κουζίνας για το παρασκευαστήριο της επιχείρησής μας, στην Αγορά Μοδιάνο, για να φτιάχνει πιροσκί.

Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6974727377. Ώρες επικοινωνίας: 17:00 με 20:00.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • ​Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
  • Γνώσεις σε κουζίνα

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Υπάλληλος σε κατάστημα ψιλικών - καφέ | Εύοσμος

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΨΙΛΙΚΩΝ - ΚΑΦΕ, Θεσσαλονίκη
πριν 11 ώρες
Ζητείται Υπάλληλος από κατάστημα γνωστής αλυσίδας ψιλικών - καφέ στον Εύοσμο . Θέση εργασίας πλήρους / μερικής απασχόλησης. Απαραίτητα Προσόντα: Απαραίτητη η προϋπηρεσία στην παραγωγή καφέ Παροχές: Νόμιμες προβλεπόμενες αποδοχές

Οδηγός με Δίπλωμα Γ' κατηγορίας

ΑΡΤΟΠΟΙΑ ΣΕΛΕΚΤ, Θεσσαλονίκη
πριν 12 ώρες
Η Ελληνική βιομηχανία παραγωγής αρτοσκευασμάτων με ευέλικτη τροφοδοσία της αγοράς μέσα από ένα δυναμικό και άρτια οργανωμένο δίκτυο διανομών ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΈΝΔΟΣ ΑΕ - SELECT ζητά Oδηγό Γ' κατηγορίας. Ρόλος και καθήκοντα: Προετοιμασία των εμπορευμάτων του εκάστοτε δρομολογίου (Β. Ελλάδα) Διανομή των εμπορευμάτων στους πελάτες Τήρηση του δρομολογίου και του σχετικού χρονοδιαγράμματος Εφαρμογή και τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας Απαραίτητα Προσόντα:...

Γραμματειακή Υποστήριξη

RE/MAX BEST, Θεσσαλονίκη
πριν 13 ώρες
Η RE/MAX Best, μέλος του μεγαλύτερου κτηματομεσιτικού δικτύου στον κόσμο, στα πλαίσια στελέχωσης του γραφείου αναζητά Υπεύθυνη Διοικητικής Υποστήριξης Αρμοδιότητες: Οργάνωση και διαχείριση του τμήματος γραμματειακής υποστήριξης Συνεχόμενη αναζήτηση διαφόρων διαδικασιών και τρόπων για καλύτερες αποδώσεις και αποτελέσματα Συντονισμός ομάδας συνεργατών γραφείου Αποτελεσματική συνεργασία με ήδη υπάρχοντες συνεργάτες Παρακολούθηση όλων των συναντήσεων, συνεδρίων, εκπαιδεύσεων και όλων των εκδηλώσεων του γραφείου...