Administrative Officer

BUSINESS CONCEPT ΑΕ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Αναζητούμε έναν έμπειρο Administrative Officer για τη διαχείριση των διοικητικών εργασιών της Εταιρείας μας.

Το στέλεχος θα αναφέρεται άμεσα στον CEO, ενώ θα έχει την ευθύνη του τμήματος της Γραμματείας και των εξωτερικών συνεργατών (Accounting & I.T.) της Εταιρείας.

Στις αρμοδιότητές του θα περιλαμβάνονται επίσης:

  • Η συμμετοχή στον επιχειρηματικό σχεδιασμό
  • Η συνεργασία με συναδέλφους για την εφαρμογή πολιτικών και την ανάπτυξη βελτιώσεων
  • Ο στόχος είναι να εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης, σύμφωνα με τις καθορισμένες πολιτικές και τον στρατηγικό στόχο και όραμα.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Οργανώνει και συντονίζει τις λειτουργίες εντός της Εταιρείας και μεταξύ των διαφόρων τμημάτων
  • Επιβλέπει την κατανομή πόρων και την κατάρτιση προϋπολογισμού δαπανών
  • Παρέχει καθοδήγηση στο προσωπικό της γραμματείας και αξιολογεί την απόδοσή του
  • Επιλύει εγκαίρως προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν
  • Αναλαμβάνει την ευθύνη για την έγκαιρη αναφορά στην ανώτερη διοίκηση ή στις ρυθμιστικές αρχές
  • Βοηθά σε άλλες εργασίες (π.χ. σχέσεις με Τράπεζες, προμηθευτές, εξωτερικούς συνεργάτες), όπως ανατίθενται
  • Είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη προσφορών και συμβάσεων, την έκδοση τιμολογίων, τον έλεγχο ισοζυγίων πελατών και την παρακολούθηση και εξόφληση Οφειλών
  • Οργανώνει, ελέγχει & παρακολουθεί:
    • τις προμήθειες, υλικών & πόρων
    • το πρόγραμμα μετακινήσεων των στελεχών
    • το πλάνο εξωστρέφειας & προβολής
    • όλα τα εταιρικά events
  • Διατηρεί το πρόγραμμα της Διοίκησης και βοηθά στον προγραμματισμό των ραντεβού, των συνεδριάσεων, των διασκέψεων κλπ.
  • Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει αντίστοιχα τα ημερολόγια της Διοίκησης

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Administrative Officer
  • Γνώση Social Media
  • Εμπειρία στη διαχείριση επιχειρησιακών λειτουργιών
  • Καλή κατανόηση των επιχειρηματικών λειτουργιών (τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, λογιστηρίου, χρηματοοικονομικών, κ.λπ.)
  • Γνώση διαδικασιών κατάρτισης προϋπολογισμού και υποβολής εκθέσεων παρακολούθησης έργων θα εκτιμηθεί
  • Γνώση επιχειρηματικών κανονισμών (π.χ. ΙSO)
  • Άριστη γνώση MS Office (Outlook, Word & Excel)
  • Εξαιρετικές δεξιότητες στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Ικανότητα στη λήψη αποφάσεων και στην επίλυση προβλημάτων
  • Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ομαδικό πνεύμα και υπευθυνότητα

Πτυχίο BSc/BA στην Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε παρεμφερές αντικείμενο σπουδών, αποτελεί οπωσδήποτε πλεονέκτημα

Βιογραφικά χωρίς την απαραίτητη αποδεδειγμένη προϋπηρεσία να μην αποσταλούν

Παροχές:

  • Ικανοποιητικές αποδοχές και πλήρης ασφάλιση
  • Δυνατότητες προσωπικής εξέλιξης
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Sales Team Leader

TTEC, Αθήνα
πριν 53 λεπτά
Sales Manager, Athens Bringing smiles is what we do at TTEC… for you and the customer. You will be the Sales Manager working in our Athens, Greece site, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #experienceTTEC, an award-winning employment experience and company culture. Reporting to the Senior Sales Manager, you will be responsible...

Υπάλληλος Μισθοδοσίας

ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ ΑΕ , Αθήνα
πριν 2 ώρες
Κύρια καθήκοντα : Υπολογισμός μισθοδοσίας Χρήση Εργάνη Γνώση εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας Διεκπεραίωση διαδικασιών που αφορούν το προσωπικό (προσλήψεις, αποχωρήσεις, ασθένειες, αλλαγές ωραρίων, άδειες κλπ) Τήρηση φυσικού αρχείου Έκδοση λογιστικών  άρθρων, μισθολογικών καταστάσεων, ΑΠΔ, ΦΜΥ Υποστηρικτικές εργασίες λογιστηρίου Απαραίτητα προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ Οικονομικής ή Λογιστικής κατεύθυνσης Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση  Γνώση λογιστικών προγραμμάτων όπως Entersoft, και Pylon μισθοδοσία της Epsilon...

Pastry Chef | Paros

Empiria Group, Αθήνα
πριν 2 ώρες
Empiria Group  is hiring for its properties in Paros   PASTRY CHEF   Our Story   Empiria Group , owns, manages, and operates a unique collection of luxury hotels and villas, members of  The Luxury Collection  and  Design Hotels  of  Marriott International , located in prime destinations around Greece, namely in Santorini, Paros and Peloponnese. For over 30 years and through a team...