Customer Support Analyst in a Fintech Account with Danish and English

TELUS Digital
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

*Please note that the position is based in Sofia, Bulgaria and we will help you to relocate.


Are you fluent in Danish and looking to make your next career move abroad? If your answer is YES - join the leader of the CX (Customer Experience) sector TELUS Digital Bulgaria!


As a Customer Support Analyst in a Fintech Account with Danish and English you will be a part of a great team and all together will:



  • Provide solutions to questions/inquiries encountered in money transfer transactions or forward the issue to the relevant units

  • Provide timely reply and accurate information on the client's request

  • Assist customers through multiple channels, including phone, email, and chat

  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction


As a candidate, you do not need to have experience in a similar role but you should be fluent in Danish and English - C1/B2-equivalent.


We Offer:



  • Financial support during relocation (e.g.: for transportation, hotel stay, rent, and assistance in finding a long-term rental)

  • 5 Day work week

  • Fully paid training

  • Stable job and career development opportunities

  • Attractive salary

  • Additional health insurance

  • 50+ benefits and services to choose from

  • Positive international working environment

  • Support and learning

  • Employee referral bonuses


We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, and encourage fun and team-building projects!


Does it sound like the perfect job for you? Apply now!


About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Χειριστής Γερανογέφυρας-Αποθηκάριος

EUROPA PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ ΑΒΕ, Αθήνα
πριν 19 ώρες
Προδιαγραφές που πρέπει να πληρεί ο υποψήφιος:  Απαραίτητη γνώση χρήσης γερανογέφυρας (δεν χρειάζεται επαγγελματική άδεια χρήσης γερανού) Προϋπηρεσία  τουλάχιστον 1 έτους σε αντίστοιχο πόστο Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες Εκπληρωμένη στρατιωτική θητεία. Η εταιρία προσφέρει: Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική ασφάλιση Prim παραγωγής Μεταφορά προσωπικού από Χαλκίδα, Βασιλικό Χαλκίδας , Νέα Αρτάκη Χαλκίδας  Συνεχή εκπαίδευση, επιμόρφωση και ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη σε ένα δυναμικά...

Γραμματεία αρχιτεκτονικού γραφείου

KORDAS ARCHITECTS, Αθήνα
πριν 1 μέρα
Ζητείται Υπάλληλος για τη Γραμματεία αρχιτεκτονικού γραφείου στην Αθήνα . Η Θέση εργασίας είναι πλήρους απασχόλησης. Οι αρ μοδιότητες αφορούν: Γραμματειακή υποστήριξη της εταιρίας Υποδοχή και επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες Διαχείριση υλικοτεχνικού εξοπλισμού Βασικές λογιστικές εργασίες Εργασίες επικοινωνίας και marketing Απαραίτητα Προσόντα: Πολύ καλές επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες Καλή γνώση Microsoft Office Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας Επιθυμητά προσόντα: Προϋπηρεσία...

Customer Support Executive

Campeón Gaming, Αθήνα
πριν 1 μέρα
Campeόn Gaming is an innovative Greek iGaming Hub with offices in Athens, Thessaloniki, and Nicosia, boasting 7 years of expertise and a strong international presence. We stand at the forefront of the iGaming industry, delivering a world-class gaming experience through our immersive technology stack and operational services. We are a diverse, dynamic team of over 180 Campeones, representing more than...