Υπάλληλος Γραφείου/ Back Office Εξυπηρέτηση Πελατών/Αποθετών (3PL)

ΔΙΑΣ ΑΕ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Βασικές αρμοδιότητες της θέσης εργασίας



  • Ημερήσια παρακολούθηση παραγγελιών αποθετών.

  • Ημερήσια διαχείριση εισερχομένων εντολών παραλαβής και εισαγωγών.

  • Αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας.

  • Ικανότητα αναγνώρισης των αιτημάτων των πελατών/αποθετών με στόχο την αποτελεσματική τους και γρήγορη εξυπηρέτηση.


Τι προσφέρει η εταιρεία



  • Συνεχείς ευκαιρίες εκπαίδευσης.

  • Σημαντικές προοπτικές απόκτησης νέας γνώσης, σε άριστο περιβάλλον εργασίας με προοπτικές συνεχούς εξέλιξης.

  • Ικανοποιητικές παροχές

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Customer Support Analyst in a Fintech Account with Danish and English

TELUS Digital, Αθήνα
πριν 5 ώρες
*Please note that the position is based in Sofia, Bulgaria and we will help you to relocate. Are you fluent in Danish and looking to make your next career move abroad? If your answer is YES - join the leader of the CX (Customer Experience) sector TELUS Digital Bulgaria! As a  Customer Support Analyst in a Fintech Account with Danish...

Data Entry Specialist

OPTIMAL BUSINESS ACTION, Αθήνα
πριν 5 ώρες
Η Optimal HR , για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας εξειδικευμένη στην αποθήκευση, προστασία και διαχείριση πληροφοριών και περιουσιακών στοιχείων, αναζητά Data Entry Specialist . Η εργασία αφορά πενθήμερη, πλήρη απασχόληση με σταθερό πρωινό ωράριο στην περιοχή του Ασπροπύργου . Περιγραφή θέσης: Αναζητούμε έναν Υπάλληλο Γραφείου  για την περιοχή του Ασπροπύργου , ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την διαχείριση, ...

Πωλητής Β2Β

ALFA TASTY, Αθήνα
πριν 6 ώρες
Από εταιρεία παραγωγής προϊόντων ζύμης αναζητούμεστέλεχος πωλήσεων που θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε τις επιχειρηματικές μαςδραστηριότητες με έδρα κυρίως την Αττική . Παρακαλούμε να μας αποστείλετεβιογραφικό με πρόσφατη φωτογραφία. Κύριες αρμοδιότητες: Ανάπτυξη καιδιαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου Ανεύρεση νέων πελατών, παρακολούθησηαγοράς Επίτευξη και υπέρβαση των εταιρικών στόχων Υποδειγματική συνεργασίαμε συναδέλφους, πελάτες και συνεργάτες Καταγραφή και καταχώριση των όποιωνδραστηριοτήτων Εφαρμογή της εμπορικής και...