Υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης

NETPC
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η εταιρεία NETPC, με έδρα τον Γέρακα Αττικής, που δραστηριοποιείται στους τομείς της πληροφορικής και των συστημάτων ασφαλείας αναζητά συνεργάτη / συνεργάτιδα για τη θέση της γραμματείας με αρμοδιότητες :

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και front desk
  • Υποστήριξη διοίκησης
  • Επικοινωνία με πελάτες
  • Οργάνωση προγράμματος και επισκέψεων τεχνικών
  • Έλεγχος αποθήκης και προετοιμασία παραγγελιών εγκαταστάσεων τεχνικών.
  • Data entry λογιστικών εγγραφών
  • Διαχείριση πελατολογίου
  • Αρχειοθέτηση και οργάνωση αρχείου
  • Διαχείριση, υποστήριξη γραφείου και αποστολή email
  • Τήρηση αρχείων καταγραφής

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Γνώση ERP ( κατά προτίμηση Megasoft)
  • Γνώση MS office
  • Γνώση αγγλικής γλώσσας
  • Επικοινωνιακές ικανότητες και ευχέρεια επικοινωνίας με πελάτες
  • Διακριτικότητα, αξιοπιστία και εχεμύθεια
  • Οργανωτικότητα
  • Προϋπηρεσία θα εκτιμηθεί

Παροχές:

  • Πενθήμερη εργασία ( 9.00- 17.00)
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον
  • Σταθερό και ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, Αθήνα
πριν 21 ώρες
Ζητείται Υπάλληλος για Γραμματειακή υποστήριξη για διαγνωστικό κέντρο στα Βόρεια προάστια για άμεση πρόσληψη πλήρους απασχόλησης. Απαραίτητα Προσόντα: Καλή γνώση και χρήση Η/Υ και Αγγλικής γλώσσας Ικανότητα επικοινωνίας, οργάνωσης και συνεργασίας Επαγγελματισμός και διάθεση για εργασία Γνώση απομαγνητοφώνησης Απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εργασίας Παροχές: Ανταγωνιστικές αποδοχές με δυνατότητα εξέλιξης σε ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

ΠΑΤΡΟΝΙΣΤ

Ι. ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ, Αθήνα
πριν 1 μέρα
Απαραίτητα προσόντα: Αρίστη γνώση προγράμματος δημιουργίας πατρον , εμπειρία στην τοποθέτηση & μεγέθυνση του σταθερού γυναικείου ρούχου. Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης. Οργανωτικές ικανότητες, υπευθυνότητα, ευελιξία. Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ. Ομαδικότητα. Η εταιρία προσφέρει: Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών Δυναμικό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον εργασίας Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης. Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Μόνιμος

Polish Customer Support Specialist

Bold, Αθήνα
πριν 1 μέρα
Work Schedule: Monday to Friday: 09:00 AM - 05:00 PM Saturday: 10:00 AM - 06:00 PM Days Off: Sunday and one rotational weekday 40 Hours per week and 8 hours per day Start Date: 10 January 2025 About the Role: We are looking for a Customer Support Specialist to join our dynamic team in Athens. In this role, you will...