Italian-speaking Back Office Sales Department

ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

In FOURNARAKIS SA we develop, trade and distribute the strongest brands in the tools industry. For the last 40 years not only are we the leader in the Greek market, but also one of the 17 companies in Greece with the fastest growth (Growth Awards 2021). At the same time, we are experiencing big growth across Europe, where we aim to become one of the key players.


We are proud to have recently been certified as a Great Place to Work and we continuously invest in growing our people’s skills and developing them according to their own competencies. Our company’s future depends on our people, this is why recruiting and hiring new talent is of paramount importance to us, despite the challenges that employers face nowadays. The need to have the right people, with the right skills and attitude at the right moment is essential more than ever. This is why we have increased our workforce by 20% on a yearly basis in the past few years and are investing in hiring new people.



Italian-speaking Back Office Sales Department Officer



Responsibilities:



  • Order management and data entry.

  • Ensuring accurate and timely processing of orders.

  • Collaborating with the sales department to ensure smooth workflow processes.

  • Communicating with customers and partners in Italy to resolve issues and provide support.



Required Qualifications:



  • Excellent command of the Italian language (written and spoken).

  • Experience with ERP systems, ideally ENTERSOFT.

  • Attention to detail and ability to manage multiple tasks efficiently.

  • Strong teamwork skills and the ability to work collaboratively with different departments.

  • Professional demeanor and problem-solving abilities.



Preferred Qualifications:



  • Previous experience in a similar back office or sales department role.

  • Proficiency in additional foreign languages.




What we offer:



  • Excellent working environment

  • Competitive remuneration package & extra benefits

  • Commuting expenses

  • Potential for expansion of role and opportunity for professional development due to company growth

  • The chance to be part of a team that will contribute to our company and brands stand out in the European tools market

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Τεχνικός Υποστήριξης Πελατών

ARGUS GLOBAL IKE, Αθήνα
πριν 16 λεπτά
Η Argus Global αναζητά έναν Τεχνικό Υποστήριξης Πελατών στην Πάτρα ή την Αθήνα, για να ενταχθεί στην ομάδα μας. Στην Argus , στόχος μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας τεχνική υποστήριξη και να εξασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία των συστημάτων των πελατών μας. Κύριες αρμοδιότητες: Παροχή τεχνικής υποστήριξης στους πελάτες Εκπαίδευση χρηστών στα συστήματά μας και τις εφαρμογές μας Επίλυση τεχνικών...

TUI Experience Expert | Polish Speaking | Local Residents

TUI , Αθήνα
πριν 3 ώρες
We are seeking digital experienced and sales driven individuals like you to join our diverse team of  Experience Experts . If you have the  right to work in Greece  and speak  Polish and English , then keep on reading!   ABOUT OUR OFFER You will receive a competitive package with a base salary and the opportunity to earn high commission based...

Γραμματέας στη Δικηγορική Εταιρεία "Ψαράκης | Κεφαλάς" - www.psarakislegal.com

Psarakis Kefalas Law Firm, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Η "Ψαράκης | Κεφαλάς" αναζητά συνεργάτη γραμματέα! Είσαι: Οργανωτικός/ή. Άριστος/η στις επικοινωνίες. Φίλος/η της τεχνολογίας. Γνώστης της Αγγλικής Γλώσσας. Τότε είσαι ο/η ιδανικός/ή για εμάς! Θα: Φροντίζεις για την ομαλή λειτουργία του γραφείου. Βοηθάς τους δικηγόρους. Διαχειρίζεσαι το ψηφιακό μας αρχείο. Είσαι ο/η σύνδεσμος μεταξύ δικηγόρων και εντολέων. Εμείς προσφέρουμε: Συνεργατικό και φιλικό περιβάλλον. Ανταγωνιστικές αποδοχές. Νέες γνώσεις και προκλήσεις....