Υπάλληλος γραφείου / Εξυπηρέτηση πελατών (Εισερχόμενες κλήσεις)
ONE WAY
Πλήρης απασχόλησηΥπάλληλος γραφείου / Εξυπηρέτηση πελατών
Εισερχόμενες κλήσεις
Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σουχαρακτηριστικά;
Φαντάζεσαι την εξέλιξή σου μέσα σε έναν μεγάλοόμιλο;
Αν η απάντηση είναι ναι, τότε κάνε την αίτησή σουτώρα για να ενταχθείς και εσύ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone, μίας από τις μεγαλύτερεςπολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών.
Καθεστώς εργασίας: 5ήμερη και 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα-Παρασκευήμεταξύ 08:00 έως 22:00 και Σάββατο-Κυριακή 09:00 έως 17:00
Εκπαίδευση: Αμειβόμενη σε σταθερό πρωινό ωράριο(09:00-17:00)
Τοποθεσία: Άγ. Ι. Ρέντης (παρέχεται εταιρικό όχημα απόκαι προς το μετρό του Ελαιώνα)
Περιγραφή θέσης εργασίας:
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τηδιαχείριση, κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων
- Αναλυτική ενημέρωση και παροχή πληροφοριών για θέματαλογαριασμών σε πελάτες της εταιρίας
- Διατήρηση της ήδη υπάρχουσας και ενεργή συνεισφορά στησχέση εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας που διέπει την εταιρία και τοπελατολόγιό της, βασιζόμενοι στην πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπικήεπικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Αποτελεσματική και έγκαιρη ενημέρωση της βάσηςδεδομένων (CRM) έπειτα από κάθε κλήση, καθώς και επιμελής τήρηση αρχείου
Απαραίτητα Προσόντα:
- Απόφοιτος/η λυκείου
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης πελατώνιδανική (όχι απαραίτητη)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες &πελατοκεντρική προσέγγιση
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ
- Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και μηνιαίο bonusεπίτευξης στόχων
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
- Προοπτικές απασχόλησης και εξέλιξης εντός μιαςπολυεθνικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών
- Σύγχρονοι, νεανικοί & ευχάριστοι χώροι εργασίας
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό