Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Ζητείται Υπάλληλος για Γραμματειακή υποστήριξη για διαγνωστικό κέντρο στα Βόρεια προάστια για άμεση πρόσληψη πλήρους απασχόλησης.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Καλή γνώση και χρήση Η/Υ και Αγγλικής γλώσσας.
  • Ικανότητα επικοινωνίας, οργάνωσης και συνεργασίας.
  • Επαγγελματισμός και διάθεση για εργασία.
  • Γνώση απομαγνητοφώνησης.
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εργασίας.

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικές αποδοχές με δυνατότητα εξέλιξης σε ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Junior Employer Branding Specialist - Talent Attraction

PPC S.A., Αθήνα
πριν 2 ώρες
Junior Employer Branding Specialist - Talent Attraction (Attica) The world of energy is constantly growing and evolving! At PPC (Public Power Corporation), we are looking for people with enthusiasm, knowledge, and positive energy, who want to take their careers one step further. With a team spirit, trust, and empathy, we strive to create a work environment with equal opportunities and...

Εργοδηγός για "ΜΕΤΡΟ ΓΡΑΜΜΗ 4"

AVAX, Αθήνα
πριν 6 ώρες
O Όμιλος ΑΒΑΞ είναι ένας από τους ισχυρότερους κατασκευαστικούς Ομίλους στην Ελλάδα, με μακρά ιστορία επιτυχημένων παραδόσεων εμβληματικών έργων υποδομής, εταιρικής ανάπτυξης, συμβολής στην ελληνική οικονομία και επιτυχημένης παρουσίας στις διεθνείς αγορές. Εισηγμένος από το 1994 στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Όμιλος χαράσσει σημαντική πορεία έχοντας στον πυρήνα του αναπτυξιακού του πλάνου, τους επιχειρησιακούς άξονες των Κατασκευών, των Παραχωρήσεων και του...

Hotel Operations Manager - Naxos

HotelBrain, Αθήνα
πριν 6 ώρες
Operations Manager Responsible to provide customer focused service to the guests ensuring their stay will become an unforgettable experience. Key responsibilities Ensure that Front desk operations (check-in/out, payments, keep area tidy, answer and redirect all incoming calls and e mails, receive letters or packages and distribute them) are carried out in a smooth and exceptional manner, manage all tasks, their...