Office Coordinator (Μαρούσι)

UNISON FACILITY & HUMAN SOLUTIONS
Μερικής απασχόλησης
Αθήνα

Η UNISON Facility Services Α.Ε., εταιρεία παροχής υπηρεσιών, ζητά για λογαριασμό πελάτη της έναν ή μία Office Coordinator.



Περιοχή: Μαρούσι



Βασικές αρμοδιότητες:


Υπευθυνότητα για τις συνολικές αρμοδιότητες της ρεσεψιόν, οι οποίες περιλαμβάνουν:



  • Υποδοχή και καταγραφή των επισκεπτών και καθοδήγησή τους στους κατάλληλους συναδέλφους

  • Διαχείριση του parking της εταιρίας

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και προώθησή τους στους αρμόδιους συναδέλφους

  • Προγραμματισμός και συντονισμός αιθουσών για εσωτερικές ή εξωτερικές συναντήσεις

  • Οργάνωση εσωτερικών εκδηλώσεων και παρουσιάσεων

  • Υπευθυνότητα για τις εισερχόμενες και εξερχόμενες δραστηριότητες αλληλογραφίας/αποστολών εντός και εκτός Ελλάδος (Courier)

  • Διαχείριση του κεντρικού email της εταιρίας και προώθηση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στους κατάλληλους συναδέλφους

  • Διεκπαιρέωση μηνιαίων παραγγελιών αναλωσίμων γραφείου (κουζίνας, γραφικής ύλης κ.λπ.)

  • Εκδόσεις/ακυρώσεις καρτών καυσίμου για τα οχήματα του στόλου της εταιρίας

  • Καθημερινή υποστήριξη και συνεργασία με τη Βοηθό Γενικής Διεύθυνσης

  • Συνεργασία και εξυπηρέτηση όλων των τμημάτων της εταιρίας

  • Επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα για θέματα που προκύπτουν με σκοπό την επίλυσή τους

  • Ad hoc υποστήριξη του τμήματος HR



Προφίλ Υποψηφίων:



  • Διαθεσιμότητα για μερική πενθήμερη απασχόληση (ΔΕ-ΠΑ)

  • Ωράριο: 8:30-14:00

  • Προϋπηρεσία έως 2 έτη σε αντίστοιχη θέση υποδοχής ή εξυπηρέτησης πελατών

  • Πτυχίο

  • Άριστη χρήση της ελληνικής γλώσσας γραπτά και προφορικά

  • Καλή γνώση αγγλικών

  • Άριστη χρήση Η/Υ, MS Excel, MS PowerPoint και MS Word



Ικανότητες:



  • Επαγγελματισμός και ευγένεια

  • Ισχυρές δεξιότητες οργάνωσης και ιεράρχησης προτεραιοτήτων

  • Εξαιρετική επικοινωνιακή ικανότητα

  • Multitasking

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Γραμματεία Διοίκησης

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, Αθήνα
πριν 8 ώρες
Από μεγάλη εταιρεία εμπορίας και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων με έδρα την περιοχή του Βοτανικού Αττικής , ζητείται γραμματεία Διοίκησης για πλήρη απασχόληση. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση Απαραίτητα άριστη χρήση της ελληνικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο Απαραίτητη η άριστη χρήση Η/Υ Απαιτείται άριστη επικοινωνία και άμεση ανταπόκριση στη λύση ζητημάτων Διοίκησης Ικανότητα εργασίας σε απαιτητικές συνθήκες εργασίας...

Υπάλληλος γραφείου / Εξυπηρέτηση πελατών (Εισερχόμενες κλήσεις)

ONE WAY, Αθήνα
πριν 10 ώρες
Υπάλληλος γραφείου / Εξυπηρέτηση πελατών Εισερχόμενες κλήσεις Θεωρείς την επικοινωνία ένα από τα δυνατά σουχαρακτηριστικά; Φαντάζεσαι την εξέλιξή σου μέσα σε έναν μεγάλοόμιλο; Αν η απάντηση είναι ναι, τότε κάνε την αίτησή σουτώρα για να ενταχθείς και εσύ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone, μίας από τις μεγαλύτερεςπολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών. Καθεστώς εργασίας: 5ήμερη και 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα-Παρασκευήμεταξύ 08:00 έως 22:00...

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ή MHXANΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

NEXTCOM SA, Αθήνα
πριν 11 ώρες
  Η PVMAINT , εταιρεία παροχής υπηρεσιών εγκατάστασης και συντήρησης φωτοβολταϊκών και υβριδικών συστημάτων, μέλος του Ομίλου NEXT COM GROUP , στα πλαίσια της συνεχιζόμενης ανάπτυξης των εργασιών της, αναζητεί για άμεση και μόνιμη απασχόληση για το Τμήμα Πωλήσεων φωτοβολταϊκών συστημάτων και συστημάτων αποθήκευσης :   ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ή MHXAN ΟΛΟΓΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ Απαραίτητα Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2-3 ετών σε...