Sous Chef

HOTEL KRIOPIGI
Πλήρης απασχόληση
Χαλκιδική
Το Hotel Kriopigi 4* στην Κρυοπηγή Χαλκιδικής, επιθυμεί να προσλάβει για την καλοκαιρινή σεζόν 2025 Sous Chef.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Ικανότητα οργάνωσης, συνέπεια, ευγένεια, ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Επιθυμητό πτυχίο σχολής μαγειρικής
  • Επιθυμητή εμπειρία σε Buffet (πρωινά – βραδινά)

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Οργανωμένο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχής επιμόρφωση
  • Ενθάρρυνση πρωτοβουλιών και επιβράβευση αποτελεσμάτων

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους με πρόσφατη φωτογραφία στο email [email protected]

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Beach Boy

Akrathos Beach Hotel, Χαλκιδική
πριν 3 μέρες
Το ξενοδοχείο Akrathos Beach 4 αστέρων στην Ουρανούπολη Χαλκιδικής ζ ητάει για άμεση πρόσληψη Beach boys. Παροχές : Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και εμπειρίας Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας Διαμονή & πλήρη διατροφή Ασφάλιση Συνεχή εκπαίδευση Δυνατότητες εξέλιξης και σταδιοδρομίας Βιογραφικά δεκτά μόνο με φωτογραφία Υπεύθυνος Χατζηγεωργίου Χάρης Απαραίτητα Προσόντα: Παροχές:

Spa Careers

SANI / IKOS GROUP, Χαλκιδική
πριν 3 μέρες
Your main purpose Mission: As a Spa therapist & Spa Receptionist, you will be the one to ensure unforgettable welcome and well-being treatments experiences for our guests. Spa Receptionist - Arrival: Provide a warm and elegant welcome to our guests demonstrating a high level of guest service and satisfaction. Advice and recommend tailored treatment for our guests. Keep harmony in...

Operations Manager

PHILOXENIA HOTEL - PSAKOUDIA HALKIDIKI, Χαλκιδική
πριν 4 μέρες
Η ξενοδοχειακή επιχείρηση Philoxenia Hotel αναζητά Operation Manager στα Ψακούδια Χαλκιδικής. Αρμοδιότητες Επίβλεψη, συντονισμός και καθοδήγηση όλων των επιπέδων προσωπικού (υπάλληλοι υποδοχής, κουζίνα, καμαριέρες κ.λ.π.) Παρακολούθηση και ενημέρωση κρατήσεων (υπάρχει τμήμα κρατήσεων). Σχεδιασμός δραστηριοτήτων και κατανομή αρμοδιοτήτων για την βέλτιστη λειτουργία. Επικοινωνία με πελάτες: υποδοχή, αντιμετώπιση παραπόνων, λύση προβλημάτων, παροχή πληροφοριών. Διαχείριση συντήρησης: αντιμετώπιση θεμάτων συντήρησης και οργάνωση αυτής (πρόγραμμα...