Ταμίας σε κατάστημα παγωτού

KASSANDRA PALACE SEASIDE RESORT
Πλήρης απασχόληση
Χαλκιδική
Το ξενοδοχείο 5 αστέρων Kassandra Palace Seaside Resort ζητά να προσλάβει για τη σεζόν 2025:

Ταμία σε κατάστημα πώλησης παγωτού

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Γνώση pda
  • Αγγλικά (Γνώση δεύτερης γλώσσας θεωρείται προσόν)

Παροχές:

  • Διαμονή
  • Πλήρης διατροφή
  • Πλήρης ασφάλιση
  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
** Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους σημείωμα με πρόσφατη φωτογραφία.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Α’ Μάγειρας a la carte/Greco’s

AMMON ZEUS HOTEL, Χαλκιδική
πριν 1 μέρα
To Ammon Zeus Hotel στην Καλλιθέα Χαλκιδικής είναι ένα ιστορικό πολυτελές 5* ξενοδοχείο. Μετρώντας επτά δεκαετίες φιλοξενίας ξαναγράφουμε τον θρύλο του Άμμωνα Δία. Αναζητούμε για την καλοκαιρινή σεζόν 2025 : Α’ Μάγειρας a la carte/Greco’s Τοποθεσία :Καλλιθέα Χαλκιδικής Απασχόληση :Εποχιακή Απαραίτητα Προσόντα: Βασικές αρμοδιότητες : •Αναφέρεται στον Chef •Συνεργάζεται με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα (αποθήκη-cost control-service τμήμα προμηθειών) •Οργανώνει το...

Groom / Bell boy

AMMON ZEUS HOTEL, Χαλκιδική
πριν 4 μέρες
To Ammon Zeus Hotel στην Καλλιθέα Χαλκιδικής είναι ένα ιστορικό πολυτελές 5* ξενοδοχείο. Μετρώντας επτά δεκαετίες φιλοξενίας ξαναγράφουμε τον θρύλο του Άμμωνα Δία. Αναζητούμε για την καλοκαιρινή σεζόν 2025 : Groom / Bell boy Τοποθεσία :Καλλιθέα Χαλκιδικής Απασχόληση : Εποχιακή Απαραίτητα Προσόντα: •Άριστη γνώση Αγγλικών .Επιπλέον γλώσσα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν . •Κάτοχος διπλώματος οδήγησης . •Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση...

Operations Manager

PHILOXENIA HOTEL - PSAKOUDIA HALKIDIKI, Χαλκιδική
πριν 4 μέρες
Η ξενοδοχειακή επιχείρηση Philoxenia Hotel αναζητά Operation Manager στα Ψακούδια Χαλκιδικής. Αρμοδιότητες Επίβλεψη, συντονισμός και καθοδήγηση όλων των επιπέδων προσωπικού (υπάλληλοι υποδοχής, κουζίνα, καμαριέρες κ.λ.π.) Παρακολούθηση και ενημέρωση κρατήσεων (υπάρχει τμήμα κρατήσεων). Σχεδιασμός δραστηριοτήτων και κατανομή αρμοδιοτήτων για την βέλτιστη λειτουργία. Επικοινωνία με πελάτες: υποδοχή, αντιμετώπιση παραπόνων, λύση προβλημάτων, παροχή πληροφοριών. Διαχείριση συντήρησης: αντιμετώπιση θεμάτων συντήρησης και οργάνωση αυτής (πρόγραμμα...