Customer Service Representative English, French, Spanish, German, Dutch, Turkish, Italian Speakers (EMEA)

ESTARTA GREECE
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα










The Customer Service Representative (CSR) will be responsible for providing support for a wide range of services. As the first point of contact, the CSR will represent the brand by delivering a low-effort experience and driving a complete resolution of the customer’s needs. The CSR will support customers, partners, and employees through a variety of channels, such as phone, email, and chat. Complex and out-of-scope work will be passed quickly to the next level of support.


DUTIES AND RESPONSIBILITIES



  • Handling and driving the resolution of the inbound requests coming through different channels (phone, chat, email, and web) and on different platforms.

  • Analyzing the problem and providing resolution by investigating potential solutions using troubleshooting skills and all available resources. When needed, handing over the case to different internal teams.

  • Training, educating, and guiding the customer on all supported applications as per the customer’s requirements.

  • Preparing the needed documentation.

  • Collaborating with internal and external stakeholders and organizations.

  • Delivering any other tasks assigned by the direct leader or manager.


QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS


Education



  • A university degree will be a plus.


Skills:



  • Computer savvy and confident in their ability to make full use of the Internet.

  • Strong listening skills to ensure a detailed understanding of the support request and remaining calm in stressful situations.

  • Strategic thinking, being decisive, identifying the root cause, and looking beyond the initial symptoms.

  • Focused on the outcome, ensuring a satisfactory resolution for the customer.

  • Understands customer and business needs and learns quickly and eagerly.

  • Is self-assured, self-motivated, and inspires others to succeed.

  • They are proactive and open to sharing information, and they are always looking for what is best for the customer.

  • Outstanding problem-solving abilities.

  • Empathy and related soft skills for establishing customer rapport.


Salary per position :



  • English Speakers - 1.000/1.100 gross

  • French/Spanish/Turkish/Italian Speakers - 1.200 gross

  • German Speakers - 1.500/1.600 gross

  • Dutch Speakers - 1.600 gross











Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Στέλεχος Τμήματος Πληροφορικής - Τρίκαλα

ICAP PEOPLE SOLUTIONS ΑΕ , Αθήνα
πριν 2 ώρες
H  ICAP RS  έχει αναλάβει τη διαδικασία αξιολόγησης νέων πτυχιούχων για λογαριασμό της Συνεταιριστικής Τράπεζας Θεσσαλίας, για την κάλυψη θέσεων: Υπαλλήλων Πληροφορικής (Τρίκαλα). H  ICAP RS  είναι μέρος της  ICAP People & Employment Solutions , του μεγαλύτερου Παρόχου Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Με περισσότερο από 50 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευόμαστε στην αξιολόγηση και επιλογή αποφοίτων και νέων...

Υπάλληλοι καταστήματος σε έκθεση ειδών υγιεινής και πλακιδίων

ΚΑΤΣΑΜΑΚΟΣ Α.Ε., Αθήνα
πριν 5 ώρες
Ζητούνται πωλήτριες η πωλητές από πολυτελή έκθεση ειδών υγιεινής και πλακιδίων στην λεωφόρο Α λίμου. Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης Απαραίτητα Προσόντα: Απαραίτητη προϋπόθεση καλή γνώση πακέτου Office Άνεση στην επικοινωνία Ομαδικό πνεύμα Παροχές: Προοπτικές εξέλιξης Bonus επίτευξης στόχων Διαρκής εκπαίδευση Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον

Medical Secretary

FACE OF ATHENS, Αθήνα
πριν 5 ώρες
Are you interested in being the first face that allthe patients of Face of Athens Advanced Face & Neck Plastic Surgery Clinicface? If these aren’t too many …faces for you, we are expecting your resume! We're looking for a detail-oriented persona to keep our practice runningsmoothly. If you can handle schedules like a pro, make patients feel like homeand loves...