Πωλήτρια/ Πωλητής - Make Up Artist

CREAM TEAM ABEE
Πλήρης απασχόληση
Χαλκιδική

Η CREAMTEAM S.A. είναι μια αμιγώς ελληνική παραγωγική και εμπορική εταιρία με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Ειδικευόμαστε στον χώρο των καλλυντικών ομορφιάς, περιποίησης και αρωμάτων. Είμαστε υπερήφανοι για τα προϊόντα μας και για την επιχειρηματική μας πρακτική, έχοντας βραβευτεί επανειλημμένα από αναγνωρισμένους οργανισμούς στην Ελλάδα και εξωτερικό. Στόχος μας είναι η ενίσχυση του δικτύου μας με ακόμα περισσότερα καταστήματα για να έχουν πρόσβαση στα αγαπημένα προϊόντα DUST+CREAM όλο και περισσότεροι καταναλωτές. Για την στελέχωση του καταστήματός μας στα Μουδανιά αναζητούμε επαγγελματίες Πωλητές/τριες – Make Up Artist.

Εάν έχεις πάθος για το μακιγιάζ, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών, ανυπομονούμε να έρθεις στην ομάδα μας.

Τα καθήκοντά σου:

  • Η άριστη εξυπηρέτηση και επικοινωνία με τους πελάτες μας
  • Η παρουσίαση, η προώθηση και η πώληση των προϊόντων μας μέσα από τις δικές σου συμβουλές ομορφιάς όπου απαιτείται
  • Η άριστη γνώση των τεχνικών χαρακτηριστικών των προϊόντων μας και η συνεχής επιμόρφωση για βελτιώσεις, αλλαγές και προσθήκες
  • Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πληροφοριών και διαχείριση των παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Η ενημέρωση των πελατών μας για τα πλεονεκτήματα και τους τρόπους απόκτησης της κάρτας μέλους DUST+CREAM
  • Η ενεργή συμμετοχή σου στις υπόλοιπες εργασίες του καταστήματος, με την τοποθέτηση προϊόντων για την αποφυγή ελλείψεων στο χώρο πώλησης αλλά και η τακτοποίηση - καθαριότητα
  • Η συμμετοχή σου στη διεκπεραίωση της παραγγελίας, της παραλαβής και της απογραφής των προϊόντων
  • Η διασφάλιση τήρηση των εμπορικών κατευθύνσεων (merchandising)
  • Τη διεκπεραίωση της ταμειακής διαδικασίας
  • Η διαχείριση των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (e-shop)
  • Η τήρηση του ενδυματολογικού κώδικα και μακιγιάζ της DUST+CREAM

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Σπουδές Make Up Artist ή αισθητικής ή ανάλογη εμπειρία στο αντικείμενο εργασίας
  • Επιθυμητή η προηγούμενη εμπειρία σε θέση προώθησης καλλυντικών για τουλάχιστον έναν χρόνο
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση MS Office, ERP και άνεση στη χρήση H/Y
  • Διάθεση για συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη γνώσεων
  • Αποτελεσματικότητα σε συνδυασμό με την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών
  • Ευγένεια, χαμόγελο, υπομονή και άνεση στην επικοινωνία
  • Επιθυμητές εποπτικές δεξιότητες και ικανότητα ανάληψης μιας θέσης ευθύνης
  • Συνεργατικότητα, προσαρμοστικότητα και ευελιξία σε αλλαγές για τη εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος

Παροχές:

  • Συμμετοχή στο πρόγραμμα bonus πωλήσεων, επιπλέον του σταθερού μισθού
  • Συμμετοχή στο ομαδικό πρόγραμμα πρόσθετης ιδιωτικής ασφάλειας υγείας και ζωής
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη επιχείρηση
  • Διαρκής παροχή εκπαίδευσης και ανάπτυξης
  • Εκπτώσεις προσωπικού στα προϊόντα μας

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Front Office Manager

ACROSS HOTELS, Χαλκιδική
πριν 4 μέρες
Η ξενοδοχειακή αλυσίδα ACROSS Hotels & Resorts, με 10 ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Ελλάδα - Χαλκιδική , Κέρκυρα , Σύβοτα, Ικαρία, Ζάκυνθος Καρπενήσι , Αγρίνιο, Σάμο - ζητά για πρόσληψη FRONT OFFICE MANAGER Κωδικός θέσης: FOM 10/2024 O υποψήφιος /α θα αναλάβει την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία της υποδοχής των ξενοδοχειακών μονάδων της εταιρείας. Κύρια Καθήκοντα: Οργάνωση των front...

Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στην Κασσανδρεία Χαλκιδικής

LIDL HELLAS, Χαλκιδική
πριν 1 εβδομάδα
Πάνω από 6.700 άνθρωποι, 5 logistics centers και περισσότερα από 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Και παρόλ’ αυτά, η αγαπημένη μας λέξη είναι το «μαζί». Μαζί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Μαζί μας εξελίσσεσαι. Μαθαίνουμε ασταμάτητα, ξεπερνάμε τον εαυτό μας, χτίζουμε το μέλλον μας. Γινόμαστε όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα! Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας; Ψάχνουμε Υποδιευθυντή/ρια καταστήματος!...

Υπεύθυνη / Υπεύθυνος Κρατήσεων - Υποδοχής - Πωλήσεων

ALIA PALACE LUXURY HOTEL & VILLAS, Χαλκιδική
πριν 4 εβδομάδες
Ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής ζητά να προσλάβει: Υπεύθυνη/ος Κρατήσεων - Υποδοχής - Πωλήσεων Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης και ασφάλισης. Απαραίτητα Προσόντα: Τουλάχιστον τριετής εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Επιθυμητή η γνώση της γερμανικής γλώσσας Απαραίτητη γνώση προγράμματος PROTEL Παροχές: Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών Διαμονή Διατροφή (3 γεύματα) Παρακαλούνται οι υποψήφιοι, όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους με πρόσφατη φωτογραφία.