Contact Center Representative

OPTIMAL BUSINESS ACTION
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η Optimal, για λογαριασμό πελάτη της, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά Contact Center Representative, για την εξυπηρέτηση πελατών σε τραπεζικά προϊόντα.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων για τραπεζικά προϊόντα
  • Εξυπηρέτηση πελατών-Διαχείριση παραπόνων
  • Διαχείριση email

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πολύ Καλή Γνώση Η/Υ – Ευχέρεια χρήσης συστημάτων
  • Άριστη Επικοινωνία : γραπτή& προφορική (έμφαση σε ορθογραφικά, ασυνταξίες, ευφράδειαλόγου, άρθρωση, χροιά, τόνος φωνής, ρυθμός ομιλίας, ευχέρεια λόγου)
  • Πλήρης ευελιξία ωραρίου (24/7/365)
  • Ευγένεια – Προθυμία
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών

Πρόσθετα Προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση επιθυμητή
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Ικανότητα αφομοίωσηςμεγάλου όγκου πληροφοριών

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο παροχών
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Δυνατότητες εξέλιξης εντός της εταιρείας

Σχετικά με την Optimal

Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες,εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστεπερήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προςτους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:

  • TalentAcquisition
  • HRStrategy & Talent Development
  • Learning& Development
  • WorkforceManagement
  • Recruiting
  • Outplacement

Απαραίτητα Προσόντα:

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό