Προϊστάμενος Τμήματος Customer Service

IQ SERVICE ΦΡΙΤΣΑΛΟΣ Ν & ΣΙΑ ΕΕ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Προϊστάμενος Τμήματος Customer Service
Η IQ SERVICE, ηγετική δύναμη στον χώρο της τεχνικής υποστήριξης Ηλεκτρομηχανολογικών (Η/Μ) εγκαταστάσεων, αναζητά έμπειρο και δυναμικό στέλεχος για τη θέση του Προϊστάμενου Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών με έδρα τον Βύρωνα.
Ο Ρόλος
Ο ιδανικός υποψήφιος θα αναλάβει την ενορχήστρωση της επικοινωνίας μεταξύ των πελατών και του τεχνικού προσωπικού, διασφαλίζοντας την ταχύτητα, την ποιότητα και την τεχνική ορθότητα στην ανταπόκριση των αιτημάτων.
Κύριες Αρμοδιότητες
• Στρατηγική Εποπτεία: Καθοδήγηση της ομάδας (8+ άτομα) για την αποτελεσματική διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων, email και αναθέσεων.
• Workflow Management: Οργάνωση και καταμερισμός εργασιών με βάση την κρισιμότητα των βλαβών και την εξειδίκευση των τεχνικών συνεργείων.
• Quality Control: Εποπτεία όλου του κύκλου ζωής μιας ανάθεσης (από το αίτημα έως την οριστική διεκπεραίωση) και διασφάλιση των χρόνων απόκρισης (SLA).
• Advanced Support: Διαχείριση και επίλυση σύνθετων αιτημάτων ή παραπόνων που απαιτούν ανώτερο επίπεδο κρίσης.
• Reporting: Παρακολούθηση στατιστικών στοιχείων του τμήματος και αναφορά στη Διοίκηση για τη βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών.
Απαραίτητα Προσόντα
• Αποδεδειγμένη Ηγετική Εμπειρία: Τουλάχιστον 3-5 έτη σε θέση Management με επιτυχημένη διοίκηση ομάδας άνω των 8 ατόμων (ιδανικά σε τεχνικό ή βιομηχανικό κλάδο).
• Τεχνική Αντίληψη: Ικανότητα κατανόησης βασικών Η/Μ εννοιών για την ιεράρχηση των εργασιών (π.χ. διαφοροποίηση επείγουσας βλάβης από προγραμματισμένη συντήρηση).
• Συστήματα & Τεχνολογία: Πολύ καλή εμπειρία σε συστήματα CRM / ERP και ψηφιακά εργαλεία ticketing.
• Επικοινωνιακή Δεινότητα: Άριστη χρήση της ελληνικής γλώσσας και ικανότητα διαχείρισης κρίσεων με επαγγελματισμό και ευγένεια.
• Γλώσσες: Καλή γνώση Αγγλικών.
• Soft Skills: Ισχυρές οργανωτικές ικανότητες, ομαδικό πνεύμα και ικανότητα λήψης αποφάσεων υπό συνθήκες πίεσης.
Τι Προσφέρουμε
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και εμπειρίας.
• Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας σε μια σταθερά αναπτυσσόμενη τεχνική εταιρεία.
• Συνεχή εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες και συστήματα διαχείρισης.
• Σταθερό ωράριο απασχόλησης και προοπτικές ουσιαστικής επαγγελματικής εξέλιξης.
• Μακροχρόνια συνεργασία σε ένα επαγγελματικό και ευχάριστο κλίμα.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό