Γραμματεία / HR assistant
NM PROPERTIES
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Εταιρεία διαχείρισης ακινήτων με έδρα στο κέντρο της Αθήνας, ζητά γραμματέα / HR assistant πλήρους απασχόλησης.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Γραμματειακή υποστήριξη διοίκησης και καθημερινής λειτουργίας γραφείου
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, αλληλογραφίας και εταιρικών email
- Οργάνωση και τήρηση αρχείου (φυσικού & ηλεκτρονικού)
- Υποστήριξη διαδικασιών Ανθρώπινου Δυναμικού (αρχεία προσωπικού, άδειες, έγγραφα HR, παρουσίες)
- Συμμετοχή στη διαδικασία προσλήψεων (δημοσίευση αγγελιών, διαχείριση βιογραφικών, οργάνωση και συντονισμός συνεντεύξεων)
- Υποστήριξη onboarding νέων εργαζομένων
- Οργάνωση επικοινωνίας και follow-up (υπενθυμίσεις, παρακολούθηση εκκρεμοτήτων, τήρηση προθεσμιών)
Απαραίτητα Προσόντα:
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε θέση τμήματος HR
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε θέση PA ή επικεφαλής τμήματος γραμματειακής υποστήριξης
- Εμπειρία ή αποδεδειγμένη γνώση σε διαδικασίες recruiting
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και προτεραιοτήτων
- Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και εχεμύθεια
- Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα
- Πολύ καλός χειρισμός της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας
Επιθυμητά Προσόντα
- πτυχίο ή μεταπτυχιακό στο HR
- Εξοικείωση με ψηφιακά εργαλεία διαχείρισης εργασιών ή αρχείων (CRM, ERP, κλπ)
Παροχές:
- Σταθερό και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
- Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας με 4 πιστοποιήσεις ISO
- Πενθήμερη In House εργασία, 9:30 π.μ. με 5:30 μ.μ.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό