Γραμματεία / HR assistant

NM PROPERTIES
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Εταιρεία διαχείρισης ακινήτων με έδρα στο κέντρο της Αθήνας, ζητά γραμματέα / HR assistant πλήρους απασχόλησης.

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Γραμματειακή υποστήριξη διοίκησης και καθημερινής λειτουργίας γραφείου
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, αλληλογραφίας και εταιρικών email
  • Οργάνωση και τήρηση αρχείου (φυσικού & ηλεκτρονικού)
  • Υποστήριξη διαδικασιών Ανθρώπινου Δυναμικού (αρχεία προσωπικού, άδειες, έγγραφα HR, παρουσίες)
  • Συμμετοχή στη διαδικασία προσλήψεων (δημοσίευση αγγελιών, διαχείριση βιογραφικών, οργάνωση και συντονισμός συνεντεύξεων)
  • Υποστήριξη onboarding νέων εργαζομένων
  • Οργάνωση επικοινωνίας και follow-up (υπενθυμίσεις, παρακολούθηση εκκρεμοτήτων, τήρηση προθεσμιών)

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε θέση τμήματος HR
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε θέση PA ή επικεφαλής τμήματος γραμματειακής υποστήριξης
  • Εμπειρία ή αποδεδειγμένη γνώση σε διαδικασίες recruiting
  • Πολύ καλή γνώση MS Office
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και προτεραιοτήτων
  • Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και εχεμύθεια
  • Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα
  • Πολύ καλός χειρισμός της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά Προσόντα

  • πτυχίο ή μεταπτυχιακό στο HR
  • Εξοικείωση με ψηφιακά εργαλεία διαχείρισης εργασιών ή αρχείων (CRM, ERP, κλπ)

Παροχές:

  • Σταθερό και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας με 4 πιστοποιήσεις ISO
  • Πενθήμερη In House εργασία, 9:30 π.μ. με 5:30 μ.μ.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό