Υπάλληλος Γραφείου - Τηλεφωνική εξυπηρέτηση - Παραγγελιοληψία - E -Shop
CARNER
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στο χώρο των αξεσουάρ και ειδών αυτοκινήτου και επιθυμεί να προσλάβειυποψήφιο ηλικίας για την κάλυψη θέσης του Τηλεφωνικού Κέντρου.
Αρμοδιότητες:
- Γνώση ERP ENTERSOFT
- Παραγγελιοληψία & Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
- Εξυπηρέτηση Online πελατών και πελατών καταστήματος
- Διαχείριση eshop
- Οργάνωση / επίβλεψη / παρακολούθηση καθημερινών παραγγελιών
- Προετοιμασία παραγγελιών που αφορούν το eshop
- Διαχείριση εγγράφων/ οργάνωση γραφείου-αρχειοθέτηση
Απαραίτητα Προσόντα:
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες & άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Γνώση Microsoft Office (excel,word κλπ)
- Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (επιπέδου LOWER)
- Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Προϋπηρεσία σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
Παροχές:
- Η θέση εργασίας είναι πλήρους απασχόλησης.
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
- Δίπλωμα οδήγησης
- Σταθερός μηνιαίος μισθός
* Παρακαλούμε τα βιογραφικά να αποστέλλονται με μία πρόσφατη φωτογραφία του υποψηφίου.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό