Αρμοδιότητες:
- Συλλογή πληροφοριών και απαραίτητων δικαιολογητικών για την ανάρτηση προσλήψεων στο πρόγραμμα μισθοδοσίας της Εταιρείας
- Ηλεκτρονική υποβολή εντύπων σε δημόσιους οργανισμούς (Εργάνη, ΟΑΕΔ, ΕΦΚΑ)
- Έκδοση και τήρηση αρχείου μισθοδοτικών καταστάσεων
- Έλεγχος και ενημέρωση για τα ωρομίσθια, τους μισθούς, τα ποσοστά
παροχών αποζημίωσης, τις πληροφορίες των νέων προσληφθέντων βάση νομοθεσίας
- Διαχείριση ζητημάτων σχετικά με τη μισθοδοσία καθώς και επικοινωνία και εξυπηρέτηση εργαζομένων σχετικά με θέματα μισθοδοσίας
- Προετοιμασία και εκτέλεση εντολών πληρωμής των εργαζομένων μέσω
ηλεκτρονικών συστημάτων
- Υποβολή ωραρίων εργασίας
Εμπειρία και γνώσεις:
- Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση ως Payroll Assistant / Βοηθός
μισθοδοσίας
- Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ (Χρηματοοικονομικής, οικονομικής κατεύθυνσης,
Διοίκησης Επιχειρήσεων)
- Καλή γνώση της εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας θα θεωρηθεί έξτρα προσόν.
- Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ, προγραμμάτων Payroll / ΕΡΓΑΝΗ και
συστημάτων, PYLON, Excel
- Καλή γνώση αγγλικών
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
- Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης και επίλυσης σύνθετων θεμάτων
- Προγραμματισμός, οργάνωση, μεθοδικότητα
- Αναλυτική και κριτική ικανότητα
- Εμπιστευτικότητα, ακεραιότητα
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών και παροχών
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης εντός εταιρίας και συνεχή
εκπαίδευση
- Δυναμικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
|