Back Office Υπάλληλος – Κατάστημα Ενέργειας

ENERGY STORE
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Κατάστημα ενέργειας αναζητά Back Office Υπάλληλο για πλήρη απασχόληση.

Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναλάβει την υποστήριξη των καθημερινών λειτουργιών του καταστήματος, με έμφαση στην καταχώρηση και παρακολούθηση αιτήσεων πελατών, καθώς και στη διοικητική υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτήσεων πελατών στο σύστημα
  • Διαχείριση συμβάσεων, αλλαγών στοιχείων και λοιπών εγγράφων
  • Υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων σε διοικητικά καθήκοντα
  • Επικοινωνία με πελάτες και τα κεντρικά γραφεία για επίλυση αιτημάτων
  • Οργάνωση και τήρηση αρχείων

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος/η Λυκείου ή ΤΕΙ/ΑΕΙ (διοικητικό, οικονομικό ή συναφές αντικείμενο)
  • Άριστη γνώση MS Office και χρήσης Η/Υ
  • Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Ικανότητα συνεργασίας και επικοινωνίας
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Σταθερό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχής εκπαίδευση και προοπτικές εξέλιξης στον κλάδο της ενέργειας

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό