Υπάλληλος γραφείου με γνώσεις εμπορικής διαχείρισης

FORTUNA ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΙΑΤΡΙΚΑ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της υγείας με έδρα στο Νέο Φάληρο ζητεί Υπάλληλο για τη στελέχωση της Γραμματείας & Εξυπηρέτηση Πελατών.

Αρμοδιότητες:

  • Εξυπηρέτηση & διαχείριση περιστατικών μέσω τηλεφωνικού κέντρου
  • Πολυεπίπεδη συνεργασία και επικοινωνία με όλα τα τμήματα της εταιρίας όπως και με εξωτερικούς φορείς με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία
  • Κατανόηση αναγκών πελάτη και συμβουλευτική διαχείριση
  • Χρήση προγράμματος εμπορικής διαχείρισης

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Εργασιακή εμπειρία στη διαχείριση πωλήσεων (θα εκτιμηθεί εμπειρία στο χώρο των ορθοπεδικών ειδών)
  • Γνώση εμπορικής διαχείρισης
  • Οργανωτικές δεξιότητες και τη δυνατότητα να μπορεί να εκτελεί πολλές εργασίες ταυτόχρονα
  • Δυνατότητα να μπορεί να λειτουργεί σωστά υπό καθεστώς πίεσης
  • Ικανότητα στη γραπτή αλλά και στην προφορική επικοινωνία με τους πελάτες
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού υπολογιστών και των εφαρμογών του MS Office & εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Iκανότητα επικοινωνία
  • Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά

Παροχές:

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές
  • Άνετο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
  • Ευκαιρίες συνεχούς επαγγελματικής εξέλιξης
  • 8ωρη πενθήμερη εργασίας
  • Ωράριο 13:00 έως 21:00

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό