Υπάλληλος Γραφείου
DE SA CONSULTING
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Η ομάδα μας αναζητά έναν/μία υπεύθυνο/η καιοργανωτικό/ή Υπάλληλο Γραφείου για να υποστηρίξει τις καθημερινέςλειτουργίες της εταιρείας με έμφαση σε διαχείριση τιμολογίων, ψηφιακή αρχειοθέτηση και υποστήριξη διοίκησης.
Κύριες Αρμοδιότητες:
Διαχείριση Τιμολογίων
- Έκδοση τιμολογίων για διαφορετικές εταιρείες του ομίλου
- Παρακολούθηση και οργάνωση καθημερινών παραλαβών και εξαγωγών
Digital Filing & Οργάνωση
- Ψηφιακή αρχειοθέτηση εγγράφων
- Ενημέρωση εσωτερικών αρχείων
Υποστήριξη Γραφείου
- Εκτελεστική και οργανωτική υποστήριξη σε καθημερινές εργασίες
Βραδινή Υποστήριξη Παραγγελιών (1 φορά/εβδομάδα)
- Διαχείριση παραγγελιών μία φορά την εβδομάδα σε βραδινή βάρδια (21:00–00:00 ώρα Ελλάδας), σε υβριδική εργασία
Απαραίτητα Προσόντα:
- Εξοικείωση με βασικά ψηφιακά εργαλεία (Microsoft Office, CRM, κλπ.)
- Υπευθυνότητα και ακρίβεια στις λεπτομέρειες
- Επικοινωνιακή και ευέλικτη προσωπικότητα
- Βασική κατανόηση γερμανικών θα εκτιμηθεί
- Προηγούμενη εμπειρία σε παρόμοια καθήκοντα αποτελεί πλεονέκτημα
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Διεθνές περιβάλλον με προοπτικές ανάπτυξης
- Υποστήριξη και καθοδήγηση από έμπειρη διοικητική ομάδα
- Ευχάριστο εργασιακό κλίμα
Αποστείλατε βιογραφικό με φωτογραφία.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό