Restaurant Manager

OPTIMAL BUSINESS ACTION
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η Optimal, για λογαριασμό πελάτη της, δημοφιλούς εστιατορίου στο κέντρο της Αθήνας, αναζητά Restaurant Manager.

Ο Διευθυντής Καταστήματος είναι υπεύθυνος για την καθημερινήλειτουργία, τη χρηματοοικονομική απόδοση, τη διαχείριση προσωπικού και τηνικανοποίηση των πελατών του εστιατορίου. Ο ρόλος συμβάλλει επίσης στην ανάπτυξητου brand μέσω στρατηγικών συνεργασιών, όπως guest shifts, bar και kitchentakeovers και δημιουργικές συνεργατικές εκδηλώσεις.

Κύριες Αρμοδιότητες:

1) Διαχείριση Λειτουργιών

  • Επίβλεψη των καθημερινών λειτουργιών του εστιατορίου για μέγιστηαποδοτικότητα και ποιότητα.
  • Διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών ανοίγματος και κλεισίματος.
  • Διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας, συνέπειας και παρουσίασης τουφαγητού.
  • Διαχείριση αποθεμάτων, rotation προϊόντων και παραγγελιών απόπρομηθευτές.
  • Επίβλεψη συντήρησης και λειτουργικότητας του εξοπλισμού.
  • Εφαρμογή και τήρηση λειτουργικών πολιτικών και SOPs.

2. Διαχείριση Προσωπικού

  • Προσέλκυση, εκπαίδευση, επίβλεψη και αξιολόγηση του προσωπικού.
  • Κατάρτιση προγραμμάτων βαρδιών και εξασφάλιση επαρκούς στελέχωσης.
  • Διεξαγωγή συναντήσεων ομάδας και συνεχών εκπαιδεύσεων.
  • Προώθηση θετικού και παρακινητικού εργασιακού περιβάλλοντος.
  • Αντιμετώπιση θεμάτων απόδοσης και επίλυση συγκρούσεων μεεπαγγελματισμό.

3. Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Διασφάλιση άριστης εμπειρίας πελάτη σε κάθε σημείο επαφής.
  • Διαχείριση feedback και επίλυση παραπόνων άμεσα καιαποτελεσματικά.
  • Παρακολούθηση ταχύτητας εξυπηρέτησης, ατμόσφαιρας και συνολικήςικανοποίησης πελατών.
  • Ανάπτυξη σχέσεων με επαναλαμβανόμενους πελάτες.

4. Οικονομικά & Διοικητικά Καθήκοντα

  • Επίβλεψη POS, διαχείριση μετρητών, ημερήσιων αναφορών καικαταθέσεων.
  • Παρακολούθηση στόχων εσόδων, εργατικού κόστους και food cost.
  • Ανάλυση εβδομαδιαίων/μηνιαίων KPIs και εντοπισμός τομέωνβελτίωσης.
  • Διατήρηση ακριβούς τεκμηρίωσης: τιμολόγια, καταγραφές απωλειών,παρουσιολόγια προσωπικού.
  • Συμμετοχή στον προϋπολογισμό, τις προβλέψεις και τις στρατηγικέςελέγχου κόστους.

5. Υγιεινή, Ασφάλεια & Συμμόρφωση

  • Διασφάλιση συνεχούς τήρησης HACCP και πρωτοκόλλων υγιεινής.
  • Παρακολούθηση καθημερινών προγραμμάτων καθαρισμού και προτύπωναπολύμανσης.
  • Εκπαίδευση προσωπικού σε θέματα ασφάλειας τροφίμων, αλλεργιογόνωνκαι διαδικασιών έκτακτης ανάγκης.
  • Συμμόρφωση με τις ισχύουσες άδειες, εργατική νομοθεσία καικανονισμούς υγείας.

6. Marketing, Εκδηλώσεις & Ανάπτυξη Συνεργασιών

  • Συνεργασία με τη διοίκηση για τον σχεδιασμό και υλοποίηση τοπικώνενεργειών marketing.
  • Οργάνωση και προώθηση ειδικών εκδηλώσεων, εποχικών μενού καιθεματικών βραδιών.
  • Αναζήτηση και εξασφάλιση συνεργασιών με εξωτερικά brands γιαενίσχυση της προβολής του εστιατορίου.
  • Συντονισμός guest bartender shifts, επισκέψεων σεφ, bar/kitchentakeovers ή παρουσιάσεων προϊόντων.
  • Δημιουργία και διαχείριση σχέσεων με:

    εταιρείες ποτών

    προμηθευτές τροφίμων

    τοπικούς δημιουργούς και influencers

    επαγγελματίες φιλοξενίας

  • Επίβλεψη logistics εκδηλώσεων, στελέχωσης, εκτέλεσης καιαξιολόγησης μετά το event.
  • Παρακολούθηση ανταγωνισμού και πρόταση νέων δημιουργικώνευκαιριών.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Ικανότητες ηγεσίας και εξαιρετική επικοινωνία.
  • Εξαιρετική οργανωτική ικανότητα και multitasking.
  • Καλή γνώση P&L, ελέγχου κόστους και προϋπολογισμού.
  • Δημιουργική σκέψη για διοργάνωση εκδηλώσεων και brandcollaborations.
  • Γνώση HACCP και κανονισμών ασφάλειας τροφίμων.
  • Ικανότητα εργασίας σε δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον.
  • Δείκτες Απόδοσης (KPIs)
  • Ικανοποίηση πελατών & κριτικές
  • Αύξηση εσόδων & κερδοφορία
  • Έλεγχος εργατικού κόστους & food cost
  • Διατήρηση προσωπικού και απόδοση ομάδας
  • Βαθμολογία υγιεινής
  • Επιτυχία εκδηλώσεων και engagement συνεργασιών
  • Αύξηση προβολής του brand και προσέλκυση πελατών μέσω συνεργασιών
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Restaurant Manager ή Supervisor.

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο παροχών
  • Φιλικό περιβάλλον

Σχετικά με την Optimal

Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες,εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστεπερήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προςτους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:

  • TalentAcquisition
  • HRStrategy & Talent Development
  • Learning& Development
  • WorkforceManagement
  • Recruiting
  • Outplacement

Απαραίτητα Προσόντα:

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό