Restaurant Manager
OPTIMAL BUSINESS ACTION
Πλήρης απασχόλησηΗ Optimal, για λογαριασμό πελάτη της, δημοφιλούς εστιατορίου στο κέντρο της Αθήνας, αναζητά Restaurant Manager.
Ο Διευθυντής Καταστήματος είναι υπεύθυνος για την καθημερινήλειτουργία, τη χρηματοοικονομική απόδοση, τη διαχείριση προσωπικού και τηνικανοποίηση των πελατών του εστιατορίου. Ο ρόλος συμβάλλει επίσης στην ανάπτυξητου brand μέσω στρατηγικών συνεργασιών, όπως guest shifts, bar και kitchentakeovers και δημιουργικές συνεργατικές εκδηλώσεις.
Κύριες Αρμοδιότητες:
1) Διαχείριση Λειτουργιών
- Επίβλεψη των καθημερινών λειτουργιών του εστιατορίου για μέγιστηαποδοτικότητα και ποιότητα.
- Διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών ανοίγματος και κλεισίματος.
- Διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας, συνέπειας και παρουσίασης τουφαγητού.
- Διαχείριση αποθεμάτων, rotation προϊόντων και παραγγελιών απόπρομηθευτές.
- Επίβλεψη συντήρησης και λειτουργικότητας του εξοπλισμού.
- Εφαρμογή και τήρηση λειτουργικών πολιτικών και SOPs.
2. Διαχείριση Προσωπικού
- Προσέλκυση, εκπαίδευση, επίβλεψη και αξιολόγηση του προσωπικού.
- Κατάρτιση προγραμμάτων βαρδιών και εξασφάλιση επαρκούς στελέχωσης.
- Διεξαγωγή συναντήσεων ομάδας και συνεχών εκπαιδεύσεων.
- Προώθηση θετικού και παρακινητικού εργασιακού περιβάλλοντος.
- Αντιμετώπιση θεμάτων απόδοσης και επίλυση συγκρούσεων μεεπαγγελματισμό.
3. Εξυπηρέτηση Πελατών
- Διασφάλιση άριστης εμπειρίας πελάτη σε κάθε σημείο επαφής.
- Διαχείριση feedback και επίλυση παραπόνων άμεσα καιαποτελεσματικά.
- Παρακολούθηση ταχύτητας εξυπηρέτησης, ατμόσφαιρας και συνολικήςικανοποίησης πελατών.
- Ανάπτυξη σχέσεων με επαναλαμβανόμενους πελάτες.
4. Οικονομικά & Διοικητικά Καθήκοντα
- Επίβλεψη POS, διαχείριση μετρητών, ημερήσιων αναφορών καικαταθέσεων.
- Παρακολούθηση στόχων εσόδων, εργατικού κόστους και food cost.
- Ανάλυση εβδομαδιαίων/μηνιαίων KPIs και εντοπισμός τομέωνβελτίωσης.
- Διατήρηση ακριβούς τεκμηρίωσης: τιμολόγια, καταγραφές απωλειών,παρουσιολόγια προσωπικού.
- Συμμετοχή στον προϋπολογισμό, τις προβλέψεις και τις στρατηγικέςελέγχου κόστους.
5. Υγιεινή, Ασφάλεια & Συμμόρφωση
- Διασφάλιση συνεχούς τήρησης HACCP και πρωτοκόλλων υγιεινής.
- Παρακολούθηση καθημερινών προγραμμάτων καθαρισμού και προτύπωναπολύμανσης.
- Εκπαίδευση προσωπικού σε θέματα ασφάλειας τροφίμων, αλλεργιογόνωνκαι διαδικασιών έκτακτης ανάγκης.
- Συμμόρφωση με τις ισχύουσες άδειες, εργατική νομοθεσία καικανονισμούς υγείας.
6. Marketing, Εκδηλώσεις & Ανάπτυξη Συνεργασιών
- Συνεργασία με τη διοίκηση για τον σχεδιασμό και υλοποίηση τοπικώνενεργειών marketing.
- Οργάνωση και προώθηση ειδικών εκδηλώσεων, εποχικών μενού καιθεματικών βραδιών.
- Αναζήτηση και εξασφάλιση συνεργασιών με εξωτερικά brands γιαενίσχυση της προβολής του εστιατορίου.
- Συντονισμός guest bartender shifts, επισκέψεων σεφ, bar/kitchentakeovers ή παρουσιάσεων προϊόντων.
- Δημιουργία και διαχείριση σχέσεων με:
εταιρείες ποτών
προμηθευτές τροφίμων
τοπικούς δημιουργούς και influencers
επαγγελματίες φιλοξενίας
- Επίβλεψη logistics εκδηλώσεων, στελέχωσης, εκτέλεσης καιαξιολόγησης μετά το event.
- Παρακολούθηση ανταγωνισμού και πρόταση νέων δημιουργικώνευκαιριών.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Ικανότητες ηγεσίας και εξαιρετική επικοινωνία.
- Εξαιρετική οργανωτική ικανότητα και multitasking.
- Καλή γνώση P&L, ελέγχου κόστους και προϋπολογισμού.
- Δημιουργική σκέψη για διοργάνωση εκδηλώσεων και brandcollaborations.
- Γνώση HACCP και κανονισμών ασφάλειας τροφίμων.
- Ικανότητα εργασίας σε δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον.
- Δείκτες Απόδοσης (KPIs)
- Ικανοποίηση πελατών & κριτικές
- Αύξηση εσόδων & κερδοφορία
- Έλεγχος εργατικού κόστους & food cost
- Διατήρηση προσωπικού και απόδοση ομάδας
- Βαθμολογία υγιεινής
- Επιτυχία εκδηλώσεων και engagement συνεργασιών
- Αύξηση προβολής του brand και προσέλκυση πελατών μέσω συνεργασιών
- Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Restaurant Manager ή Supervisor.
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο παροχών
- Φιλικό περιβάλλον
Σχετικά με την Optimal
Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες,εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστεπερήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προςτους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
- TalentAcquisition
- HRStrategy & Talent Development
- Learning& Development
- WorkforceManagement
- Recruiting
- Outplacement
Απαραίτητα Προσόντα:
Παροχές:
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό