Yπάλληλος Υποδοχής Γραφείου / Front Office Representative
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Εταιρεία Πληροφορικής με έδρα στον Άγιο Δημήτριο Αττικής στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης της αναζητεί να εντάξει στο δυναμικό της: Yπάλληλος υποδοχής γραφείου / Front Office Representative.
- Υποδοχή επισκεπτών, καθοδήγηση και ανακοινώσεις
- Καθοδήγηση επισκεπτών στο κατάλληλο άτομο και γραφείο
- Απάντηση, έλεγχος και προώθηση εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων
- Λήψη, ταξινόμηση και διανομή αλληλογραφίας/παραδόσεων
- Διατήρηση χώρου υποδοχής τακτοποιημένο και ευπαρουσίαστο, με τα απαραίτητα υλικά
- Παροχή βασικών και ακριβών πληροφοριών αυτοπροσώπως και μέσω τηλεφώνου/ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Διατήρηση της ασφάλειας του γραφείου ακολουθώντας διαδικασίες ασφαλείας και ελέγχοντας την πρόσβαση μέσω της ρεσεψιόν
- Παραγγελία προμηθειών γραφικής ύλης και τήρηση αρχείων απογραφής
- Ενημέρωση ημερολογίων και προγραμματισμός συναντήσεων
- Σχεδιασμός ταξιδιών και διαμονής και προετοιμασία σχετικών δελτίων
- Τήρηση ενημερωμένου αρχείου εξόδων και εξόδων γραφείου
- Εκτέλεση άλλων καθηκόντων υποδοχής γραφείου όπως αρχειοθέτηση, φωτοτυπία κλπ
- Διαχείριση των εργασιών υποστήριξης της εμπορικής και διοικητικής δραστηριότητας της εταιρίας
- Διαχείριση εργασιών ροής λειτουργίας του γραφείου (operations)
- Διαχείριση των εργασιών παραγγελιών πελατών και προμηθευτών εσωτερικού και εξωτερικού
- Παρακολούθηση εισπράξεων-πληρωμών πελατών και προμηθευτών
- Χειρισμός και παρακολούθηση των διεργασιών μέσα από το μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας και έκδοση παραστατικών
- Οργάνωση και χειρισμός αρχειοθέτησης
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
- Άριστη γνώση του Microsoft Office Suite
- Άριστη γνώση του Epsilon Net Smart Office (Αποδείξεις & Τιμολόγια)
- Άριστη γνώση αγγλικών
- Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως Υπάλληλος Υποδοχής, ή σε παρεμφερή θέση
- Επαγγελματική συμπεριφορά και παρουσιαστικό
- Άριστες δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας
- Ευρηματικότητα και προορατικότητα όταν ανακύπτουν ζητήματα
- Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες
- Ικανότητα διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα και σωστής διαχείρισης του χρόνου καθώς και ικανότητα προτεραιοποίησης εργασιών
- Διάθεση εξυπηρέτησης πελατών
Παροχές:
- Αμοιβή σύμφωνα με εμπειρία & γνώσεις
- Εκπαίδευση
- Προοπτικές εξέλιξης
- Ευχάριστο περιβάλλον
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό