Γραμματέας σε τεχνικό γραφείο
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Μερικής απασχόλησης
Πάτρα
Τεχνικό γραφείο, αναζητά υπάλληλο γραφείου για μερική απασχόληση (πρωινές ώρες, ευέλικτο ωράριο κατόπιν συνεννόησης) σε θέση που περιλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Συντονισμός και οργάνωση καθημερινών ενεργειών
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Παρακολούθηση εκκρεμοτήτων
- Καταγραφή και προμήθεια αναλώσιμων
- Υπευθυνότητα στην εξυπηρέτηση πελατών
- Διατήρηση ηλεκτρονικού και έντυπου αρχείου
Απαραίτητα Προσόντα:
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και των εφαρμογών του Microsoft Office
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
- Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (π.χ. e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)
- Εξοικείωση / Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση με τον κλάδο των Τεχνικών Έργων θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί
- Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
- Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
- Συνέπεια στην διεκπεραίωση καθηκόντων, εχεμύθεια και επαγγελματισμός
- Δυναμική προσωπικότητα, με ομαδικό πνεύμα και ικανότητα εργασίας σε περιβάλλον υψηλών ταχυτήτων
Παροχές:
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας με προοπτικές εξέλιξης
- Βασικός μισθός με δυνατότητα εξέλιξης
- Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και Ασφάλιση
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό