HR - Administration Assistant

L-iT Facility Management Greece
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η εταιρεία μας, δυναμικά αναπτυσσόμενη στον κλάδο του Facility Management αναζητά Βοηθό HR για τη στελέχωση του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Αναζήτηση και επιλογή προσωπικού (τηλεφωνικές προσκλήσεις σε υποψηφίους, προγραμματισμός συνεντεύξεων, βάση δεδομένων).
  • Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων.
  • Καταχώριση βιογραφικών και στοιχείων υποψηφίων σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων.
  • Γενική γραμματειακή υποστήριξη (email, αρχείο, συντονισμός ραντεβού).

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και επαγγελματισμός.
  • Γνώσεις Canva.
  • Καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Διαχείριση Social Media.
  • Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης πολλαπλών εργασιών.

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικός μηνιαίος μισθός.
  • Πλήρης ασφάλιση.
  • Επαγγελματικό περιβάλλον με δυνατότητες εξέλιξης.
  • Συνεχής υποστήριξη και καθοδήγηση.


Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό