Technical Customer Advisor (Υβριδικό μοντέλο)
OPTIMAL BUSINESS ACTION
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Η Optimal, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίου brand στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά Technical Customer Advisor - Εκπρόσωπο Τεχνικής Υποστήριξης για την περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών
- Παροχή τεχνικής υποστήριξης πρώτου επιπέδου (1st Level)
- Καταγραφή και επίλυση βασικών τεχνικών θεμάτων σε τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες
- Καθοδήγηση πελατών σε διαδικασίες troubleshooting
- Συνεργασία με ανώτερα τεχνικά επίπεδα για την κλιμάκωση περιστατικών, όπου απαιτείται
Απαραίτητα Προσόντα:
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε ρόλο τεχνικής υποστήριξης ή εξυπηρέτησης πελατών
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ και βασικών λειτουργικών συστημάτων
- Επιθυμητές τεχνικές γνώσεις σε δίκτυα, τηλεπικοινωνίες ή/και internet services
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Ανάπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Πελατοκεντρική προσέγγιση και ομαδικό πνεύμα
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Συνεχής εκπαίδευση και τεχνική κατάρτιση
- Δυνατότητες εξέλιξης σε πιο εξειδικευμένους τεχνικούς ρόλους
- Υβριδικό μοντέλο εργασίας (τηλεργασία & γραφείο)
Σχετικά με την Optimal
Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες, εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
- Talent Acquisition
- HR Strategy & Talent Development
- Learning & Development
- Workforce Management
- Recruiting
- Outplacement
Απαραίτητα Προσόντα:
Παροχές:
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό