Customer Support Representative (B2B) / Εξυπηρέτηση Πελατών Χονδρικής (B2B)

IOAKIMIDIS TEXTILES
Πλήρης απασχόληση
Κορωπί
Ως μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, θα έχετε κεντρικόρόλο στη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων και emails από B2B πελάτες,διασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και συντονισμού ανάμεσαστους πελάτες, τις αποθήκες και τα συνεργαζόμενα τμήματα.

Συγκεκριμένα, οι αρμοδιότητές της θέσης περιλαμβάνουν:

- Διαχείριση εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων και αιτημάτωνπελατών μέσω email, επικεντρωμένος στην ποιοτική εξυπηρέτηση.

- Καταχώρηση και παρακολούθηση παραγγελιών στο σύστημα.

- Έλεγχο διαθεσιμότητας προϊόντων και ενημέρωση αποθεμάτων.

- Επικοινωνία με συνεργαζόμενες εταιρείες για την εξασφάλισηάμεσης και αποτελεσματικής ανταπόκρισης.

- Δημιουργία και παρακολούθηση αιτημάτων έως το στάδιοαποστολής στην αποθήκη.

- Συνεργασία με άλλες ομάδες για την ομαλή εκτέλεση τωνπαραγγελιών.

- Διαχείριση και επίλυση προβλημάτων των πελατών.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ.
  • Γνώση στηχρήση ERP και Microsoft Office (Outlook, Word,Excel κ.λ.π.).
  • Καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
  • Ικανότητες επικοινωνίας, ευγένεια και πελατοκεντρικήπροσέγγιση.
  • Ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου, ομαδικόπνεύμα και υπευθυνότητα.

Παροχές:

  • Άμεση πρόσληψη με προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Ομαδικό πακέτο ιδιωτικής ασφάλισης μετά την παρέλευση 1 έτους στην εταιρεία

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό