Υπάλληλος Γραφείου

courier
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Η επιχείρησή μας, με έδρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και εξειδίκευση στις ταχυμεταφορές στον τομέα της Υγείας, αναζητά συνεργάτη/συνεργάτιδα για τη στελέχωση του γραφείου εξυπηρέτησης πελατών.

Καθήκοντα:

  • Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες
  • Καθημερινή υποστήριξη λειτουργιών της εταιρείας
  • Συντονισμός παραλαβών/παραδόσεων
  • Συνεργασία με οδηγούς και λοιπό προσωπικό

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Επαρκής γνώση Google Workspace (Gmail, Sheets, Docs, Drive)
  • Υψηλή αίσθηση ευθύνης και επαγγελματισμού
  • Ομαδικό πνεύμα και συνεργατική νοοτροπία
  • Ικανότητα διαχείρισης πίεσης και απαιτητικών καταστάσεων
  • Δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας Β και ικανότητα μετακίνησης

Παροχές:

  • Πενθήμερη εργασία, απογευματινό ωράριο
  • Πλήρες πακέτο οικονομικών & ασφαλιστικών αποδοχών
  • Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό