Υπάλληλος Γραφείου

MYDEMA
Πλήρης απασχόληση
Κομοτηνή

Η Mydema είναι μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργήθηκε για να φέρει σε επαφή τον αποστολέα με μεταφορικές εταιρείες. Προκειμένου να δημιουργήσουμε το δίκτυο υπηρεσιών μας, συνεργαζόμαστε με επιχειρήσεις λιανικής - χονδρικής πώλησης και εταιρείες μεταφορών.

Στο πλαίσιο επέκτασης των δραστηριοτήτων μας, αναζητούμε για άμεση πρόσληψη πλήρους απασχόλησης:

Υπάλληλο Γραφείου

Αρμοδιότητες

  • Επικοινωνία με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες
  • Υποστήριξη δραστηριοτήτων Sales και Marketing της εταιρείας
  • Διαχείριση CRM και Social Media
  • Διαχείριση πελατειακών σχέσεων, μέσω τακτικής επικοινωνίας και παροχής εξατομικευμένων λύσεων και προτάσεων
  • Διαχείριση διαδικασίας ικανοποίησης πελατών - Customer Satisfaction
  • Προώθηση προγραμμάτων προβολής σε υφιστάμενους και νέους πελάτες
  • Διεξαγωγή ερευνών με ερωτηματολόγια

Απαραίτητα Προσόντα:

  • ​Άνεση στην επικοινωνία, αποτελεσματικότητα, αποφασιστικότητα και επιμονή στους στόχους
  • Άριστες γραπτές και προφορικές δεξιότητες επικοινωνίας
  • Γνώση του MS Office
  • Εμπειρία σε διαχείριση CRM και Social Media
  • Team Working
  • Διάθεση για μάθηση και εξέλιξη

Παροχές:

  • Η κάρτα ανεργίας είναι υποχρεωτική.
  • Πλήρης απασχόληση
  • Δυναμικό και επαγγελματικό περιβάλλον
  • Συστήματα αρχικής και συνεχούς εκπαίδευσης
  • Εργασία σε μια δυναμική και αναπτυσσόμενη αγορά
  • Δυνατότητα εξέλιξης

Μετά από μια δοκιμαστική περίοδο 6 μηνών, υπάρχει η δυνατότητα ανανέωσης της περιόδου εργασίας επ' αόριστον.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό