Υπάλληλος γραφείου - εμπορικής διαχείρισης

ALMI
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Η ALMI GmbH, ένας διεθνώς κορυφαίος κατασκευαστής μειγμάτων μπαχαρικών για τη βιομηχανία τροφίμων, αναζητούμε για την ενίσχυση της ομάδας μας στο υποκατάστημα του Ευόσμου έναν/μία αφοσιωμένο/η υπάλληλο γραφείου, υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό της θυγατρικής μας εταιρείας Almi Stara Zagora EOOD (Βουλγαρία), η οποία λειτουργεί ως εργοδότης.

Αρμοδιότητες:

  • Γενικές εργασίες γραφείου και διοικητικής υποστήριξης
  • Διαχείριση ερωτημάτων και παραγγελιών πελατών
  • Υποστήριξη λογιστηρίου και logistics
  • Επικοινωνία με εσωτερικά τμήματα και εξωτερικούς συνεργάτες
  • Διατήρηση βάσεων δεδομένων και εγγράφων
  • Διασφάλιση ότι ο χώρος εργασίας παραμένει πάντα τακτοποιημένος, καθαρός και καλά οργανωμένος (παρακολούθηση τάξης, καθαριότητας και διαθεσιμότητας υλικών)

Απαραίτητα Προσόντα:

Το προφίλ σας:

  • Πολύ καλή γνώση της γερμανικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά) – η γνώση βουλγαρικών θεωρείται επιπλέον προσόν
  • Γνώσεις εμπορικής διαχείρισης
  • Επαγγελματική εμπειρία σε γραφείο με διοικητικό ρόλο (επιθυμητή)
  • Άριστη χρήση του MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Ικανότητα συνεργασίας, οργανωτικότητα και αυτονομία στην εργασία
  • Προσοχή στην καθαριότητα, την τάξη και το προσεγμένο περιβάλλον εργασίας

Παροχές:

Προσφέρουμε:

  • Έναν ασφαλή και σύγχρονο χώρο εργασίας σε ένα διεθνές περιβάλλον
  • Φιλική και συνεργατική ομάδα
  • Ανταγωνιστική αμοιβή και δυνατότητες εξέλιξης
  • Μακροχρόνια προοπτική με ευρεία γκάμα καθηκόντων

Σημείωση: Η πρόσληψη γίνεται υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό της Almi Stara Zagora EOOD (Βουλγαρία), η οποία λειτουργεί ως εργοδότης.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό