Υπάλληλος Ασφαλιστικού Γραφείου - Υπάλληλος Γραφείου
INSURANCE CENTER
Πλήρης απασχόληση
Λάρισα
Η εταιρία ασφαλιστικήςδιαμεσολάβησης INSURANCE CENTER Ε.Ε., αναζητά υπάλληλο για να ενταχθεί στην ομάδατης.
Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:
- Εξυπηρέτηση πελατολογίου (Διαχείρισητηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας )
- Δημιουργία & followup προσφορών
- Καταχωρήσεις αιτήσεων & παρακολούθηση έκδοσης ασφαλιστηρίων
- Ενημερώσεις πελατών & επικοινωνία σχετικά με τις ανανεώσεις - παρακολούθηση ανανεώσεων & υπολοίπων
- Εργασίες back office
- Τήρησηαρχείου
- Επικοινωνία με ασφαλιστικές εταιρίες για ορθή διαχείριση ασφαλιστικώνεργασιών
- Σύνταξη και αποστολή προσφορών προς πελάτες και συνεργάτες
- Καταχώρηση και ενημέρωση εγγράφων σε αρχεία Excel και Word
- Συνεργασία καιεπικοινωνία με όλα τα μέλη της επιχείρησης για τη σωστή ροή πληροφοριών
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
- Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και ακρίβεια
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και επαγγελματική συμπεριφορά
- Ικανότητα διαχείρισης εργασιών ταυτόχρονα, με προσοχή στη λεπτομέρεια
- Διαπραγματευτική ικανότητα με ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
Επιθυμητά προσόντα:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση υπάλληλου γραφείου - θέση στον Ασφαλιστικό χώρο
- Εξοικείωση με την Αγγλική γλώσσα (προφορικός λόγος)
- Πιστοποίηση Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή (θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν)
Παροχές:
- Πλήρης απασχόληση (8ωρη εργασία) σε σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον
- Σταθερές συνθήκες εργασίας και προοπτικές εξέλιξης
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ανάλογο προσόντων και εμπειρίας
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό